|

پیروزی سپاهان مقابل هوادار و حفظ صدرنشینی

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و هوادار تهران با نتیجه سه بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

پیروزی سپاهان مقابل هوادار و حفظ صدرنشینی

به گزارش شبکه شرق، در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز تیم‌های سپاهان اصفهان و هوادار تهران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

شاگردان مورایس که با تساوی بد موقع مقابل آلومینیوم اراک در هفته گذشته پرسپولیس را در یک قدمی خود می‌بینند به دنبال کسب هر 3 امتیاز این دیدار بودند تا امیدهای خود را بر کسب عنوان قهرمانی پررنگ کنند و با روحیه‌ای مضاعف به مصاف جدی‌ترین رقیب خود برای کسب این عنوان بروند.

در آن سوی میدان هوادار تهران که نشان داده است در این فصل به خوبی مقابل مدعیان قهرمانی ایستادگی می‌کند، برای کسب امتیاز و توقف سپاهان پای به اصفهان گذاشت تا جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا بخشد.

مورایس در این دیدار سپاهان را با ترکیب پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، الویس کامسوبا و شهریار مغانلو به میدان فرستاد.

در آن سو نیز محمدرضا خالدآبادی، فریبرز گرامی، عزت‌اله پورقااز، صایب محبی، محمدجواد محمدی، بابک مرادی، حسین صادقی، مسعود سلیمانی، نیما انتظاری، سیدمحمد میری، محمدمهدی مهدی‌خانی ترکیب 11 نفره تیم هوادار را تشکیل دادند.

در نخستین فرصت این دیدار حرکت انفرادی فرشاد احمدزاده با ضربه تماشایی این بازیکن همراه بود و این ضربه تبدیل به گل نخست سپاهان شد.

پس از این گل و بر روی اشتباه مدافعان هوادار و دروازه‌بان این‌تیم یک ضربه پنالتی اعلام شد که این ضربه توسط شهریار مغانلو تبدیل به گل شد تا کار برای شاگردان الهامی برای ادامه کار دشوار شود.

در دقیقه 33 این دیدار تیم سپاهان بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را که توسط رامین رضاییان زده شد را گلر تیم هوادار دفع کرد تا شاگردان مورایس در گل سوم ناکام باشند. نیمه نخست این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که سپاهان برای حفظ پیروزی و هوادار نیز برای جبران گل‌های خورده پای به میدان گذاشتند.

در همان ابتدای نیمه دوم حسین صادقی با یک حرکت انفرادی در میان مدافعان سپاهان و با یک ضربه فنی گل نخست هوادار را به ثمر رساند تا این دیدار برای هر 2 تیم حساس دنبال شود.

در ادامه دیدار سپاهان صاحب توپ و میدان شد و در دقیقه 73 روی پاس در عرض میلاد زکی پور و ضربه تمام کنند ایگور کاتاتو به گل سوم خود دست یافت تا خیال سپاهانی‌ها برای ادامه کار راحت شود.

این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید تا طلایی‌پوشان با این برد صدرنشینی خود را حفظ کنند و با روحیه‌ای مضاعف به مصاف پرسپولیس بروند.

    بیشتر بخوانید

        برتری یک نیمه‌ای سپاهان مقابل هوادار

        ترکیب تیم‌های سپاهان و هوادار مشخص شد

        رفع محرومیت بازیکن سپاهان

حواشی این دیدار

حدود 3 هزار نفر از این دیدار استقبال کردند که در دقایق ابتدایی دیدار به تعداد آن‌ها افزوده می‌شد. نکته قابل توجه در ترکیب سپاهان این است که امید نورافکن بر روی نیمکت این تیم حضور دارد و الویس کامسوبا از ابتدا این در ترکیب سپاهان قرار گرفته است.

در اواسط نیمه نخست این دیدار ساکت الهامی سرمربی هوادار تهران با لحن تندی با بازیکنان خود صحبت کرد و از آن‌ها درخواست کرد تا با جدیت بیشتری این دیدار را دنبال کنند.

در دقایق پایانی نیمه نخست این دیدار کادر فنی سپاهان به شدت به عملکرد داور معترض شدند و داور نیز به یکی از اعضای کادر این تیم کارت زرد نشان داد.

حدود 50 نفر از هواداران تیم هوادار نیز در ورزشگاه حضور داشتند و تیم خود را از نزدیک حمایت کردند.

هواداران سپاهان در پایان دیدار پیام‌ نیازمند دروازه‌بان تیم خود را به شدت تشویق کردند.

امید نورافکن در بدو ورود به زمین مسابقه در دقایق پایانی دیدار به شدت از سوی سپاهانی‌ها تشویق شد.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها