|

منصوریان: داور خوب بود چشمش نمی‌زنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر می کنم که در اولین بازی شکل بازی مان به صورتی بود که توانستیم سه امتیاز دیگر به اندوخته های فولاد اضافه کنیم.

منصوریان: داور خوب بود چشمش نمی‌زنیم

به گزارش شبکه شرق، دیدار دو تیم فولاد و ملوان در آخرین دیدار از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر به میدان رفتند که با گل دقیقه ۹۲ وحید حیدریه به سود شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید و فولاد بعد از سه شکست متوالی که با استعفای نکونام همراه شد، در اولین بازی منصوریان به اولین پیروزی خود دست یافت.

علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد در نشست خبری بعد از بازی، اظهارکرد: بازی بسیار خوب و سنگینی بود و کیفیت خوبی داشت. همانطور که قبلا هم گفتم تلاش ما این است که با پلن A در خانه بازی کنیم زیرا هوادار خوزستانی علاقه به فوتبال هجومی و رو به جلو دارند.

وی بیان کرد: خیلی خوب موقعیت درست کردیم و دروازه‌بان فولاد خیلی کم در موقعیت خطرناک قرار گرفت. خدا را شکر در نیمه دوم با تغییر تاکتیک توانستیم موقعیت‌های بسیار خوبی داشته باشیم. من شخصا می‌دانستم ملوان تیمی است که در آخر بازی خیلی خوب شکل بازی خود را تغییر می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: روی تاکتیک‌مان اصرار کردیم و حق‌مان بود به گل برسیم و خدا را شکر روی ضربه حیدریه به گل رسیدیم. حریف ما دست و پا بسته نبود اما شانسی به آن‌ها ندادیم.

وی عنوان کرد: احساسم بر این بود اگر ویدئو چک بود در صحنه‌ای که ما معتقد بودیم توپ به دست بازیکن ملوان خورد، داور به زحمت نمی‌افتاد. البته آنقدر سرعت توپ بالا بود که اگر من هم داور بودم نمی‌توانستم تشخیص دهم. همچنین داور دو، سه آوانتاژ اعلام کرد که به ضرر فولاد بود ولی داور در چند صحنه فوق‌العاده آوانتاژ داد. در مجموع داور خوب بود و او را چشم نزنیم. از عملکرد داور راضی بودیم. البته ما نمی‌خواهیم داوری به سود ما باشد ولی خوب قضاوت کرد.

منصوریان گفت: خدا را شکر می‌کنم که در اولین بازی شکل بازی‌مان به صورتی بود که توانستیم سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های فولاد اضافه کنیم. جایگاه فوتبال و فولاد خوزستان این جا نیست. کارمان سخت است و ۹ فینال سخت داریم و باید پلکانی بالا برویم.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها