|

برتری «فیروزپور» در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی

امیرحسین فیروزپور در مرحله نیمه نهایی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی با نتیجه ۱۱ بر ۴ مقابل حریف ازبکستانی به برتری رسید.

برتری «فیروزپور» در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی

به گزارش شبکه شرق، امیرحسین فیروزپور که در وزن ۹۷ کیلوگرم به دومین تورنمنت رنکینگ‌دار سال ۲۰۲۳ اعزام شده، به مرحله نیمه‌نهایی کشتی آزاد جام ابراهیم مصطفی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از آنکه تیم سه نفره کشتی فرنگی ایران با کسب دو نشان طلای میثم دلخانی و محمدهادی ساروی و عنوان پنجمی محمدرضا گرایی به کار خود در تورنمنت بین‌المللی ابراهیم مصطفی در مصر خاتمه داد، تیم آزاد کشورمان که با 4 کشتی‌گیر راهی بندر اسکندریه شده، از صبح امروز (6 اسفند) رقابت‌های خود را آغاز کرد و امیرحسین فیروزپور نماینده روز اول ایران در تورنمنت مصر بود.

فیروزپور که تا پیش از این در وزن 92 کیلوگرم کشتی می‌گرفت و هراز چند گاهی نیز در 97 کیلوگرم محک می‌خورد، این بار هم در 97 کیلو روی تشک رفت و درحالیکه با قرعه آسانی مواجه شده، پس از استراحت در دور اول، 9 بر صفر مصطفی الدرس از مصر را شکست داد و در  یک چهارم نهایی 11 بر 4 مخسود ویسالوف از ازبکستان را از پیش رو برداشت تا راهی نیمه‌نهایی شود.

او در مبارزه بعدی زبیگنیو بارانوفسکی از لهستان را پیش رو دارد.

جمشید خیرآبادی بار دیگر رئیس هیئت کشتی کردستان شد

 

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها