|

ورزش جهان در هفته‌ای که گذشت

از درگذشت تراژیک کریستین آتسو، تا رقابت باشگاه عربستانی و آمریکایی برای جذب لئو مسی

کریستین آتسو فرانسوی، بازیکن هاتای اسپور ترکیه، پیش از تقابل با کاسیم پاشا از مربی خود درخواست می‌کند که زودتر به مرخصی برود و به کشورش فرانسه بازگردد، اما مربی با رفتن او قبل از این دیدار مخالفت می‌کند و به آتسو اعلام می‌کند پس از این بازی به فرانسه برو، آتسو نیز قبول می‌کند و بلیت برگشت به فرانسه را یک ساعت بعد از سوت پایان بازی میگیرد.

از درگذشت تراژیک کریستین آتسو، تا رقابت باشگاه عربستانی و آمریکایی برای جذب لئو مسی

به گزارش شبکه شرق، او  در این دیدار از دقیقه 80 وارد زمین شد و در دقیقه 96 گل پیروزی بخش تیمش را با ضربه ایستگاهی به ثمر می‌رساند. با گلزنی در این دیدار حساس؛ آتسو برای اینکه در شادی تیمی حضور داشته باشد بلیت برگشت به فرانسه را ۲ روز عقب می‌اندازد و 24 ساعت بعد زیر آوار گرفتار می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.

باشگاه یونایتد به قطری‌ها می‌رشد یا بریتانیایی‌ها؟

شیخ جاسم قطری گفته که یک بار دیگر هواداران را در قلب باشگاه فوتبال منچستریونایتد قرار می‌دهد. هواداران یونایتد صدای اعتراضات خود علیه مالکان فعلی باشگاه یعنی گلیزرها را به گوش جهان رساندند. سال گذشته با وجود اینکه این باشگاه با بدترین امتیاز فصل را به پایان رساند، مبلغ ۳۳٫۶ میلیون پوند سود سهام به سهامداران شیاطین سرخ پرداخت شد و شیخ جاسم قول داده که اگر مالکیت را به عهده بگیرد، طرفداران اولویت خواهند بود. خلاص کردن باشگاه از بدهی

طرفداران یونایتد به خاطر بدهی‌هایی که خانواده گلیزر بر دوش باشگاه گذاشته‌اند، خشمگین هستند اما شیخ جاسم وعده استراتژی متفاوتی را می‌دهد. در بیانیه روز جمعه آمده: «مناقصه کاملاً بدون بدهی خواهد بود.» آمار و ارقام در سپتامبر ۲۰۲۲ نشان داد که گلیزرها در ۱۲ ماه گذشته بدهی یونایتد را ۹۵ میلیون پوند افزایش داده‌اند. اما پیشنهاد شیخ جاسم کاملاً بدون ایجاد بدهی است.

مسی در دوراهی آمریکا و عربستان!

پدر مسی که ایجنت(مدیربرنامه‌)های پسرش نیز محسوب می‌شود در گفت‌و‌گویی اعلام کرده تمدید قرارداد با باشگاه پاریسی از اولویت‌های مسی نیست! همچنین سایت Sport Finding هم مدعی شده باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد ۹۰۰ میلیون دلاری به مسی ارائه داده تا این بازیکن سال آینده پیراهن الهلال را بر تن کند. این رقم پیشنهادی سه برابر پیشنهاد النصر به رونالدو بوده است‌. از سوی دیگر اینتر میامی امریکا نیز خواهان جذب مسی است تا او را با قراردادی سه ساله به امریکا ببرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها