|

واکنش نساجی به ابهامات جذب معلم مازندرانی: اجازه سوءاستفاده نمی‌دهیم

باشگاه نساجی مازندران در نامه‌ای سرگشاده در خصوص سوءتفاهمات اخیر بابت معلم جوان مازندرانی و استخدام او توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش نساجی به ابهامات جذب معلم مازندرانی: اجازه سوءاستفاده نمی‌دهیم

به گزارش شبکه شرق، نامه سرگشاده باشگاه نساجی مازندران درباره جذب معلم جوان مازندرانی که البته با تصمیم‌سازان استان و کشور بار دیگر به شغل خود بازگشته، به این شرح منتشر شده است:

بسمه تعالی 

مُرُوَّتُنا اَهلَ البَیتِ اَلعفْوُ عَمَّن ظَلَمَنا وَ إعطاءُ مَن حرَمَنا. (پیامبر اکرم)

فتوّت و بزرگ‌منشی ما خاندان رسالت عفو و اغماض از کسی که به ما ظلم کرده و بذل و عطا به کسی که ما را محروم نموده است.

عید سعید مبعث، روز گزینش مرد عشق، مُرَوج مهربانی، محمل ایمان، معاشر خدا، حضرت محمد (ص) بر  تمامی عاشقان رسالت و عارفان حقیقت به ویژه مسلمانان و شیعیان ایران مبارک باد.

بدینوسیله به استحضار عموم می‌رساند؛ 

باشگاه نساجی مازندران ضمن احترام به فرهنگ و عرف عمومی کشور احترام، همواره در چارچوب قوانین گام برداشته و ملزم به رعایت تصمیمات نهادهای ذی‌صلاح کشور است.

لذا من‌باب برخی برداشت‌های نادرست درخصوص استخدام یک معلم جوان مازندرانی و هوادار نساجی که موجب سوءتفاهم گردیده،  صمیمانه پوزش می‌خواهیم.

بدیهی است احسان و نیکوکاری از جمله مفاهیم ارزشمندی است که در آموزه‌های دینی و حتی فرهنگ پهلوانی ورزشی، مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است. در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز کاربرد زیادی داشته و باشگاه نساجی نیز در راستای پیشوند فرهنگی خود، اقدام نمود.

جا دارد در پایان خاطر نشان کنیم رسانه‌های معاند حق ندارند و اجازه هم نمی‌دهیم از این بابت سوء‌استفاده کنند.

منبع: ورزش3
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها