|

موافقت گل‌محمدی با جدایی ۲ بازیکن پرسپولیس

حامد پاکدل و سیامک نعمتی دو بازیکنی هستند که در صورت داشتن پیشنهاد احتمال جدایی شان از جمع پرسپولیس زیاد است. دو باشگاه مس کرمان و تراکتور به طور رسمی و با ارسال نامه خواستار نعمتی شده اند.

موافقت گل‌محمدی با جدایی ۲ بازیکن پرسپولیس

به گزارش شبکه شرق، کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس هر چند به صورت رسمی لیست مازادی به باشگاه نداده اما احتمال جدایی دو بازیکن از جمع سرخ ها وجود دارد.

یحیی گل محمدی طبق عادتی که دارد لیست مازاد خود را به طور رسمی به باشگاه نمی دهد تا بازیکنان از نظر روحی دچار مشکل نشوند اما پیگیری های خبرنگار آنا حکایت از این دارد که سرمربی سرخ ها با دو بازیکن تیمش مخالفتی ندارد و به باشگاه هم اعلام کرده اگر این دو بازیکن پیشنهاد داشته باشند با رفتن آنها موافقت می کند.

حامد پاکدل و سیامک نعمتی دو بازیکنی هستند که در صورت داشتن پیشنهاد احتمال جدایی شان از جمع پرسپولیس زیاد است. دو باشگاه مس کرمان و تراکتور به طور رسمی خواستار نعمتی شده اند.

باشگاه تراکتور در نامه درخواستی اش از پرسپولیس فقط خواستار بازیکن شده و هیچ پیشنهادی هم برای معاوضه بازیکن نداده است اما در مورد حامد پاکدل هنوز هیچ اتفاق رسمی نیفتاده و فعلا تیمی درخواست رسمی و مکتوب خود را به سرخپوشان نداده است.

همچنین این روزها صحبت هایی در مورد جدایی احتمالی احمد گوهری دروازه بان این تیم شنیده می شود اما تا این لحظه هیچ پیشنهادی برای این بازیکن نیامده و البته که باشگاه هم مخالف جدایی این گلر است و چنین اجازه ای به او نمی دهند.

در راستای تقویت تیم همچنین کادرفنی پرسپولیس در حال بررسی فیلم های سه بازیکن برزیلی هستند که در صورت تایید یکی از آنها مقدمات حضورش در تهران را فراهم کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها