|

گل‌محمدی: اگر لوکادیا برنگردد باید مهاجم بخریم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: اول باید تکلیف لوکادیا مشخص شود و در روزهای آینده این اتفاق می‌افتد و باید منتظر بمانیم ببینیم برمی‌گردد یا خیر و اصلا برگشتنش چطور خواهد بود.

گل‌محمدی: اگر لوکادیا برنگردد باید مهاجم بخریم

به گزارش شبکه شرق، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی دربی حضور یافت و در خصوص این دیدار اظهار نظر کرد.

 

می‌توانستیم به گل دوم برسیم اما...
در مجموع فکر میکنم دربی جذابی بود و هرکسی که این بازی را دیده، از بازی لذت برده. نیمه اول نیمه خیلی خوبی برای ما بود و توانستیم گل بزنیم و بازی را کنترل کنیم و متاسفانه روی یک غفلت و روی یک مقدار به نظرم عدم سخت‌گیری گل اول را خوردیم که مشکوک به آفساید بود و کارشناسان باید صحبت کنند اما من صحنه‌ای که دیدم به نظرم آفساید بود. بعد از گل اول می‌توانستیم به گل دوم برسیم که فرصت سوزی کردیم.

 

بازیکنان انرژی گذاشتند، از آنها ممنونم
در شروع نیمه دوم هم بازهم یک گل خوردیم که به نظرم در انتقال بود فکر می‌کنم و باید جایگیری و سختگیری ما بهتر بود. بعد از گل توانستیم بازی را خوب مدیریت کنیم و در زمین حریف پاس بزنیم و موقعیت‌های خوبی برای سانتر و شوتزنی داشتیم و خداراشکر که گل مساوی را زدیم. اما در مجموع فکر کنم می‌توانستیم برنده از دربی خارج شویم. بازیکنان ما خیلی انرژی گذاشتند و بازی سراسر هجومی را بازی کردند و فکر میکنم حقشان واقعا برد بود. از آنها تشکر میکنم و امیدوارم از بازی بعد روند برد را به دست بیاوریم.

 

فرصتهای خوبی داشتیم اما فوروارد نبود 
دو روز مانده به بازی اتفاقاتی برای ما افتاد که غیرقابل پیش‌بینی بود. هفته قبل هم شیخ مصدوم شد تا دو فوروارد تخصصی را از دست بدهیم. اما امروز طوری بازی نکردیم که نبود آنها به چشم نیاید و نمایش هجومی نشان دادیم. بازیکنانی که آنجا بازی کردند، خیلی به نظرم توانستند موقعیت‌سازی کنند و ما از چهار نفر خط جلو انتظار داریم کار ترکیبی کنند و ارسال خوب داشته باشند و پاس خوب بدهند و این کاری است که مهاجمان باید انجام بدهند. بازیکنان ما این کار را خیلی خوب انجام دادند و هر موقع توانستیم پاس ترکیبی بدهیم، توانستیم از خط دفاعی آنها بگذریم. مواقع ارسال شاید فوروارد تخصصی نداشتیم که سر بزند اما فرصتهای خوبی ایجاد کردیم.

 

باید جای خالی شیخ و لوکادیا را پر کنیم 
[بدون مهاجم] مجبوریم این روند را ادامه دهیم. اگر بخواهیم تمام فکر و ذکرمان این باشد که دو مهاجم را از دست دادیم، بازیهای بعدی را هم از دست خواهیم داد. کار سخت‌تر است و بالاخره داشتن فوروارد خوب مثل لوکادیا که آقای گل لیگ بود، خیلی می‌توانست به روند تیم و سیستم هجومی تیم کمک کند ولی سعی می‌کنیم با تمرینات بیشتر و ایجاد موقعیت‌های بیشتر این خلا را پر کنیم.

 

نمی‌دانم بازگشت لوکادیا مثمرثمر خواهد بود یا خیر...
نمی‌دانم لوکادیا برگردد یا خیر. او به هر حال دربی را از دست داد و این مسابقه‌ای است که می‌توانست سرنوشت قهرمانی را مشخص کند. واقعا نمی‌دانم برمی‌گردد یا نه و اینکه برگشتنش می‌تواند مثمرثمر باشد یا خیر... وقتی در بهترین و سخت‌ترین شرایط فوروارد تیمت را از دست بدهی به هر حال کار دشوار می‌شود هم برای خودش هم برای تیم ما. به هر حال بازیکنان و هواداران هم باید با این موضوع کنار بیایند چون این بازی بسیار سخت و سرنوشت‌ساز بود.

 

نمی‌توانم در مورد لوکادیا توضیح بدهم
نمی‌دانم ایشان برمی‌گردد یا نه. منافع باشگاه این وسط باید تامین شود و قطعا آقای درویش و هیئت مدیره برای این مسئله تصمیم خواهند گرفت و بحث شاید به فراتر از مدیریت هم رفته باشد. ولی در هر صورت این اتفاق افتاده و نمی‌توانم زیاد در این باره توضیح بدهم چون نمیدانم قصد او برگشتن است یا خیر. باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی می‌افتد.

 

اگر لوکادیا برنگردد باید مهاجم بخریم 
اول باید تکلیف لوکادیا مشخص شود و در روزهای آینده این اتفاق می‌افتد و باید منتظر بمانیم ببینیم برمی‌گردد یا خیر و اصلا برگشتنش چطور خواهد بود. الان نمی‌توانم جواب دقیقی به سوال شما بدهم اما اگر برنگردد قطعا باید مهاجم بخریم. رفتن لوکادیا دو روز پیش اتفاق افتاده و در مورد خرید مهاجم زیاد فکر نکردم و باید ببینیم او چه تصمیمی می‌گیرد. نمی‌دانم...

 

آل‌کثیر هنوز دو ماه زمان نیاز دارد 
عیسی آل‌کثیر هنوز دوران نقاهت را طی نکرده و اگر بخواهد برگردد هنوز دو ماه زمان نیاز دارد تا بازی تدارکاتی انجام دهد و تمرینات پرفشار داشته باشد. در روزهای آینده با او جلسه خواهیم داشت و تمدید با او خواسته من بود و حالا مانده توافق دو طرف. خواسته او ماندن است و دوست دارد بماند.

 

امیدوارم درهای ورزشگاه باز شود 
قطعا نبود تماشاچی، ضربه بزرگی به فوتبال ما همچنین به آینده فوتبال ماست. نمی‌دانم تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و حتی قبل از دربی هم گفته شد این بازی با تماشاچی است و ما خوشحال شدیم و دلمان هم برای آنها تنگ شده و کاش بازی امروز را جلوی هواداران داشتیم. اما یکسری تصمیمات است که نه فدراسیون می‌تواند بگیرد و نه سازمان لیگ. تصمیماتی است که از بالا گرفته می‌شود و ما از آن بی خبر هستیم و نمی‌دانم چه زمانی در ورزشگاه باز خواهد شد. فوتبال برای تماشاگران است و بدون آنها فوتبال اصلا مزه و لطفی ندارد. امیدوارم شرایط طوری باشد که باشگاه‌ها از امکان هواداران استفاده کنند. متاسفانه شور و حالی که باید وجود داشته باشد، الان نیست. هنوز کرونا تمام نشده و همه جای دنیا ورزشگاه‌ها درهایشان باز است اما نمیدانم اینجا چه زمانی این اتفاق می‌افتد.

 

منبع: ورزش سه
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها