|

پرسپولیس مهاجم می‌خواهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این باشگاه با جدایی لوکادیا نیاز به جذب مهاجم دارد.

پرسپولیس مهاجم می‌خواهد

به گزارش شبکه شرق، حسن خان‌محمدی درباره شرایط پرسپولیس بعد از تعطیلات لیگ اظهار کرد: بعد از تعطیلات پرسپولیس بازی‌هایی خوبی به نمایش گذاشت اما نتیجه دلخواه را نتوانست بگیرد. در بازی برابر استقلال با وجود اینکه پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت و از حریف پیش افتاد اما نتوانست نتیجه را حفظ کند و بازی با برتری استقلال همراه شد تا اینکه پرسپولیس توانست گل برتری را بزند و بازی مساوی شود. فکر می‌کنم در این بازی نبود لوکادیا کاملا احساس شد. بالاخره آقای گل‌محمدی ماه‌ها روی این مهاجم کار کرده بود و برنامه‌های تاکتیکی‌اش روی عملکرد این بازیکن در خط حمله چیده شده بود.

 

وی افزود: نبود لوکادیا هم در داربی و هم در بازی برابر پیکان احساس شد. لوکادیا بازیکنی تاثیرگذار بود که از نظر فنی به پرسپولیس کمک می‌کرد اما به یکباره رها کرد و رفت و از دست آقای گل‌محمدی هم کاری برنیامد. شاید بهتر باشد در این شرایط روی مهاجمان فعلی تیم و بازیکنان جوان حساب شود تا در آینده و زمان نقل‌وانتقالات، تیم تقویت شود. در حال حاظر واقعا کاری نمی‌شود انجام داد و باید منتظر عملکرد باشگاه در نقل‌وانتقالات باقی ماند.

 

او درباره مصدومیت دیاباته هم گفت: این بازیکن در زمان حضوردر پرسپولیس هم مصدوم بود و باشگاه در جذب او باید دقت می‌کرد. الان هم که حضور ندارد قطعا روی تیم تاثیرگذار خواهد بود. باید در آینده بیینیم آیا اصلا می‌تواند به پرسپولیس کمک کند یا همچنان مصدوم خواهد بود. اگر قرار باشد همچنان مصدوم باشد پرسپولیس باید به دنبال بازیکن جایگزین برای او باشد.

 

خان‌محمدی در پاسخ به این سوال که با حضور دیاباته، پرسپولیس باید باز هم مهاجم جذب کند گفت: به هر حالا دیاباته بازیکنی است که دائم مصدوم می‌شود و از تیم دور می‌ماند. قطعا با این شرایط نیاز داریم بازیکنی برای خط حمله جذب شود. پرسپولیس هرچه فرصت گلزنی ایجاد کند، نیاز به بازیکنی دارد که در خط حمله توپ‌ها به گل تبدیل کند. لوکادیا که پرسپولیس را ترک کرده گل‌های تاثیرگذاری برای پرسپولیس به ثمر رسانده است. این نشان می‌دهد مهاجم خوب می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

 

او در پایان درباره مصاف پرسپولیس برابر گل‌گهر هم گفت: گل‌گهر یکی از تیم‌های خوب لیگ است که بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. آنها خط هافبک خلاقی دارند که با ارسال پاس‌های دقیق مهاجمان خود را صاحب توپ می‌کنند. پرسپولیس برابر این تیم بازی سختی دارد و برای کسب امتیاز باید با تمرکز بالا بازی کند.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها