|

تیته با ذخیره‌هایش باخت اما صعود کرد؛ کامرون 1 - برزیل 0

آخرین بازی دو تیم کامرون و برزیل در گروه G رقابت‌های جام جهانی قطر مقابل یکدیگر آغاز شده است تا تکلیف این گروه امشب روشن شود. نهایتا این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود کامرون به پایان رسید.

تیته با ذخیره‌هایش باخت اما صعود کرد؛ کامرون 1 - برزیل 0

به گزارش شبکه شرق، کامرون و برزیل آخرین بازی‌شان در مرحله گروهی جام جهانی قطر را امشب همزمان با دیگر بازی گروه G آغاز کردند تا تکلیف این چهار تیم برای صعود به مرحله بعدی مشخص شود.

امبوکا دویس (دروازه‌بان)، کولینس انگوران، نوهو تولو، انزو ابوسه، کونده مالونگ، چوپو موتینگ، ونسان ابوبکر، آندره آنگیسا، مومی انگامالئو، برایان امبوئمو، ووه کریستوفر 11 نفر تیم ملی کامرون هستند که در ابتدای این بازی وارد زمین شده‌اند.

 

ادرسون (دروازه‌بان)، دنی آلوز، ادر میلیتائو، برمر، آلکس تیس، فابینیو، فرد، رودریگو، آنتونی، گابریل مارتینلی و گابریل ژسوس ترکیب اصلی تیم ملی برزیل است که برای بازی پایانی این مرحله از جام مقابل کامرون قرار گرفته است.

 

تیم ملی کامرون در بازی نخست مقابل سوئیس با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و در بازی دوم مقابل صربستان به تساوی سه بر سه رضایت داد. تا با یک امتیاز به همراه صربستان در قعر جدول گروه G قرار گیرد.

 

در مقابل تیم ملی برزیل در بازی نخست مقابل صربستان با نتیجه دو بر یک و در بازی دوم مقابل سوئیس با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا با کسب شش امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گیرد.

 

این بازی امشب در ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه لوسیل قطر برگزار شده است و اسمائیل الفتح داور مراکشی تبار اهل آمریکا سوت آغاز این بازی را به صدا درآورد.

نیمه اول 

در دقیقه 14 ضربه سر مارتینلی در مقابل دروازه کامرون با واکنش دویس به کرنر رفت.

ضربه کاشته دنی آلوز در دقیقه 34 از بالای دروازه کامرونی‌ها به بیرون رفت.

در دقیقه 38 شوت آنتونی در محوطه جریمه کامرون را دویس مهار کرد.

در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده شوت مارتینلی با واکنش دویس به کرنر رفت. در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده ضربه سر امبوئمو با واکنش ادرسون دفع شد. در نهایت این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم

45 دقیقه دوم این بازی با سوت داور بازی شروع شد.

در دقیقه 50 شوت ابوبکر در محوطه جریمه برزیل با فاصله کم از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.

دویس در دقیقه 56 شوت ادر میلیتائو را در دو ضرب دفع کرد. در دقیقه 58 نیز ضربه فنی آنتونی از پشت محوطه جریمه با واکنش دویس به کرنر رفت.

در دقیقه 73 شوت گیمارش با اختلاف از بالای دروازه کامرون به بیرون رفت.

در دقیقه 78 شوت ان‌شام از پشت محوطه جریمه را ادرسون مهار کرد.

در دقیقه 84 ضربه برونو گیمارش با اختلاف کم از کنار دروازه کامرون به بیرون رفت.

در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده ضربه سر ابوبکر روی ضد حمله کامرونی‌ها وارد دروازه ادرسون شد تا کامرونی‌ها در دقایق پایانی از حریف خود پیش بیفتند.

در ششمین دقیقه از وقت‌های تلف شده ضربه سر گیمارش در دستان دویس قرار گرفت.کامرونی‌ها با وجود پیروزی ناکام ماندند و از دور رقابت‌های جام جهانی حذف شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها