|

صعود کانگوروها با برد دانمارک

آخرین بازی دو تیم استرالیا و دانمارک در گروه D رقابت‌های جام جهانی قطر مقابل یکدیگر آغاز شده است تا تکلیف این گروه امشب روشن شود. تا این لحظه، بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استرالیا ادامه دارد.

صعود کانگوروها با برد دانمارک

به گزارش شبکه شرق، استرالیا و دانمارک آخرین بازی‌شان در مرحله گروهی جام جهانی قطر را امشب همزمان با دیگر بازی گروه D آغاز کردند تا تکلیف این چهار تیم برای صعود به مرحله بعدی مشخص شود.

متئو رایان (دروازه‌بان)، میلوش دگنک، هری سوتار، کای رولِس، عزیز بهیچ، متئو لکی، جکسون ارواین، آرون موی، کرگ گودوین، میچل دوک و ریلی مک‌گر  11 نفر تیم ملی استرالیا هستند که در ابتدای این بازی وارد زمین شده‌اند.

کسپر اشمایکل (دروازه‌بان)،‌ یواکیم مله، آندریاس کریستنسن، یواکیم اندرسن، ماتیاس ینسن، کریستین اریکسن، پیر-امیل هویبرگ، راسموس کریستنسن، آندریاس اسکوف اولسن، جسپر لیندستورم و  مارتین برایتویت ترکیب اصلی تیم ملی دانمارک است که برای بازی پایانی این مرحله از جام مقابل فرانسه قرار گرفته است.

تیم ملی استرالیا در بازی نخست مقابل فرانسه با نتیجه چهار بر یک شکست خورد و در بازی دوم مقابل تونس یک بر صفر پیروز شد تا با کسب سه امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه D قرار گیرد.

 

در مقابل تیم ملی دانمارک در بازی نخست با نتیجه یک - یک به تساوی مقابل تونس رضایت داد و در بازی دوم نیز برابر فرانسه دو بر یک از فرانسه شکست خورد تا با کسب یک امتیاز در جایگاه سوم این گروه باشد.

 

این بازی امشب در ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار شده است و مصطفی غربال داور الچزایری سوت آغاز این بازی را به صدا درآورد.

نیمه اول

در 10 دقیقه ابتدایی بازی و ماکیت توپ و میدان دست دانمارکی‌ها بود. در دقیقه 11، سنسن روی یک کار ترکیبی با رایان تک به تک شد که توپ او را دروازه‌بان استرالیا به کرنر فرستاد.

باز هم دانمارک در دقیقه 19 فرصت به گل رسیدن داشت که پاس در عرضا مله را رایان با پا برگشت داد و مانع گلزنی وایکینگ‌ها شد.

استرالیا و دانمارک

بازی تا دقیقه 40 موقعیت خاصی نداشت با این که دانمارک بهتر از حریف خود در حمله عمل می‌کرد. متئو رایان نیز ستاره استرالیا در این نیمه بود.

نیمه دوم 

استرالیا با پرس بالا فعلا بازی را در دقایق ابتدایی نیمه دوم در اختیار گرفته. مک گری در دقیقه 48 از جناح چپ محوطه دانمارک نفوذ کرد و پاس کات بک او داخل محوطه و در فضای مناسب به جکسون ایروین رسید ولی ضربه این بازیکن فضای بالای دروازه را شکافت و به بیرون رفت.

استرالیا و دانمارک

ضد حمله کانگوروها در دقیقه 60 توپ را به لکی رساند و او با حرکتی انفرادی و دو سر توپ، کریستینسن را مغلوب کرد و دروازه اشمایکل را به آرامی باز کرد.

در دقیقه آخر بازی کرنلیوس می‌توانست دروازه استرالیا را باز کند اما ضربه سر ش به بیرون رفت تا دانمارک با یک گل برابر استرالیا شکست بخورد.

استرالیا با این پیروزی شش امتیازی شد و بعد از فرانسه در رده دوم ایستاد و نخستین تیم آسیایی حاضر در جمع ۱۶ تیم برتر لقب گرفت. دانمارک نیز با یک امتیاز در قعر جدول گروه D قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها