|

برزیل بدون نیمار هم برد

بازی دو تیم برزیل و سوئیس در جریان رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر امشب آغاز شد. نهایتا این بازی، یک بر صفر به سود برزیل به پایان رسید.

برزیل بدون نیمار هم برد

به گزارش شبکه شرق، بازی برزیل و سوئیس امشب (دوشنبه هفتم آذر) ساعت 19:30 در ورزشگاه استادیوم راس ابو عبود یا ورزشگاه 974 قطر آغاز شد.

تیم ملی برزیل با ترکیب آلیسون بکر (دروازه‌بان)، ادر میلیتائو، تیاگو سیلوا، مارکینیوش، الکس ساندرو، کاسمیرو، فرد، لوکاس پاکتا، وینیسیوس جونیور، رافینیا و ریچارلیسون به میدان رفته است .

همچنین سوئیس با ترکیب یان سامر (دروازه‌بان)، سیلوان ویدمر، نیکو الودی، مانوئل آکانجی، بریل امبولو، رمو فروئولر، گرانیت ژاکا، ریکاردو رودریگز، جبرئیل ساو، روبن وارگاس و فابین ریدر مقابل برزیل قرار گرفته است.

برزیل در نخستین بازی خود دو بر صفر مقابل صربستان به پیروزی رسید و سوئیس هم با یک گل از سد کامرون گذشت تا هر دو تیم با سه امتیاز در بالای جدول قرار بگیرند.

نیمه اول

ایوان بارتون داور اهل السالوادور سوت آغاز این بازی را به صدا درآورد.

برزیل بازی را هجومی‌تر از سوییس آغاز کرد اما نتوانست در ۱۰ دقیقه ابتدایی خطر جدی را روی دروازه حریف به وجود بیاورد.

وینیسیوس در دقیقه 19 بین چهار بازیکن در جناج چپ و نزدیکی محوطه سوئیس گرفتار شد و توپ را از دست داد. پاکوئتا از راه رسید، توپ را برداشت و با یک پاس زمینی به داخل محوطه ریچارلیسون را پیدا کرد اما او هرچه تلاش کرد به توپ نرسید و این موقعیت از دست رفت.

جدی‌ترین موقعیت نیمه نخست در نیم‌ساعت ابتدایی رخ داد که ارسال رافینیا در دقیقه 27 به داخل محوطه جریمه با ضربه وینیسیوس همراه شد که سامر این توپ را به کرنر فرستاد.

برزیل سوئیس

در دقیقه 31 حرکت ترکیبی بازیکنان برزیل با ضربه محکم رافینیا از پشت محوطه جریمه همراه شد که سامر این توپ را جمع کرد.

نیمه دوم

45 دقیقه دوم بازی با سوت داور آغاز شد.

در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، سوییس بهتر از سلسائو موقعیت ایجاد کرد و البته هیچ‌کدام از این فرصت‌ها دروازه آلیسون را تهدید نکرد.

در دقیقه 64 ونیسیوس با پاس کاسمیرو موفق شد از سمت راست دوازده سوئیس نفوذ کرد و موفق شد گل اول برزیل را به ثمر برساند اما کمک داور ویدویی گل را آفساید و مردود اعلام کرد.

ونیسیوس مهاجم برزیل

در دقیقه 83 کاسمیرو با پاس رودریگو موفق شد به زیبایی دروازه سوئیس را باز کند و این بار خبری از آفساید نبود.

داور برای این دیدار ۶ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد که هیچ‌کدام از دو تیم سودی نبردند و بازی با پیروزی یک گله سلسائو همراه شد.

 

با این پیروزی برزیل 6 امتیازی شد و به عنوان تیم اول صعود کرد. سوییس با 3 امتیاز در رده دوم قرار دارد و کامرون و صربستان با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها