|

ایده عجیب هلندی‌ها در مسابقات والیبال قهرمانی جهان بانوان

هلندی‌ها تصمیم گرفتند که زمین فوتبال خود را به سه قسمت تقسیم کنند تا مسابقات قهرمانی جهان والیبال در بخش بانوان به طور همزمان پیگیری شود.

ایده عجیب هلندی‌ها در مسابقات والیبال قهرمانی جهان بانوان

به گزارش شبکه شرق، رقابت‌های قهرمانی جهان والیبال در بخش بانوان در حالی پیگیری شد که دو تیم والیبال هلند و لهستان موفق شدند مقابل حریفان خود به پیروزی دست یابند. "ورد آف والی" در خصوص ایده عجیب هلندی‌ها برای برگزاری این مسابقات نوشت: یکی از کشورهای میزبان این مسابقات، هلند است. در کشور هلند مسابقات افتتاحیه برگزار شد اما این کشور در مورد یک ایده غیرعادی تصمیم گرفت. هلندی‌ها استادیوم باشگاه فوتبال ویتسه را اجاره کرده و آن را به سه زمین والیبال تقسیم کردند! به لطف این موضوع، هلندی‌ها می توانند سه مسابقه را به طور همزمان برگزار کنند. این موضوع باعث خواهد شد که مسابقات به طور همزمان از فردا کار خود را دنبال کند.

 

این رسانه اروپایی ادامه داد: همچنین اولین بازی بین لهستان و کرواسی با تاریکی در سکوهای سالن همراه بود. برگزارکنندگان نگفته‌اند که کمبود چراغ‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف برق بوده یا نقص فنی؛ به هر حال، چراغ‌ها خاموش بود و فضای مسابقه شبیه اتاق سینما شده بود چرا که که فقط صفحه نمایش امتیازها روشن بود!

 

در مسابقات قهرمانی جهان در بخش بانوان تیم هلند مقابل کنیا با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد. همچنین لهستان توانست ۳ بر ۱ کرواسی را شکست دهد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها