|

پیروزی قاطعانه عموزاد در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان

رحمان عموزاد نماینده وزن 65 کیلوگرم کشورمان در دیدار اول خود برابر یون از کره‌جنوبی با نتیجه 8 بر 1 به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد.

پیروزی قاطعانه عموزاد در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان

امروز (شنبه) و در سومین روز از پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جهان مسابقات از ساعت ۱۳ به وقت ایران در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز شد. امروز مسابقات اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست با جون سوک یون از کره جنوبی مبارزه کرد و در دور بعد به مصاف اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان می‌رود.

رضا اطری نیز در وزن ۶۱ کیلوگرم در دور اول با بصیر علی لی از مقدونیه کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف اسلام بازرگانوف از آذربایجان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ویکی از هند و ساموئل شرر از سوئیس می‌رود.

همچنین امروز کامران قاسم‌پور در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم و یونس امامی در مبارزه رده‌بندی وزن ۷۴ کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

همچنین در چهار وزن نخست نیز محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال نقره و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها