|

گل‌محمدی: شرایط استادیوم برای بازی مقابل هوادار مناسب نیست

سرمربی پرسپولیس گفت: شرایط زمین و استادیوم برای این بازی مناسب نیست و نمی‌توان کارهای تاکتیکی انجام داد و بازی روی توپ‌های بلند و مسائل فیزیکی پیش خواهد رفت.

گل‌محمدی: شرایط استادیوم برای بازی مقابل هوادار مناسب نیست

سرمربی پرسپولیس می‌گوید شرایط استادیوم بازی تیمش مقابل هوادار مناسب نیست.

 

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل هوادار در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: هفته پنجم لیگ برتر است و امتیازهای مهمی در پیش است. این امتیازات به تیم قهرمان خیلی کمک می‌کند. هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است و مقابل تیمی بازی داریم که خیلی سخت‌کوش و فنی است. هوادار ایده‌های خوبی در زمین دارد و بازیکنان جوان و باتجربه‌ای دارد. ما بازی راحتی نخواهیم داشت و بازی دشواری در پیش خواهد بود.

 

او ادامه داد: شرایط زمین و استادیوم برای این بازی مناسب نیست و نمی‌توان کارهای تاکتیکی انجام داد و بازی روی توپ‌های بلند و مسائل فیزیکی پیش خواهد رفت. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. ما دوست داریم فوتبال بازی کنیم و فوتبال‌مان روی زمین باشد اما شرایط بازی فردا متفاوت است. با توجه به بازدیدی که از استادیوم داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که شرایط زمین خوب نیست و در این زمین ۳ تیم بازی می‌کنند و چند تیم در این زمین تمرین می‌کنند. این مساله جای تاسف دارد. هر سال باید به امکانات اضافه شود و بهتر شود اما این‌طور نیست و باید نظارت بیش‌تری صورت بگیرد. از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انتظار داریم تا به این مشکلات توجه کنند.

 

وی ادامه داد: در برخی شهرها می‌بینیم که فرودگاه و هتل ندارند اما استادیوم دارند اما در شهری دیگر هتل و فرودگاه دارد اما استادیوم مناسبی ندارد. این شرایط برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر مطلوب نیست. ما از نظر امکاناتی ضعیف و فقیر هستیم و برنامه‌ای هم برای استادیوم‌ها و هتل‌ها نداریم. امکاناتی که برای تیم لازم است، وجود ندارد. خودمان هم همین وضعیت را داریم. الان وضعیت چمن ما هم خوب نیست. در چمن آزادی، ما و استقلال و تیم ملی بازی می‌کنند. ما دنبال کیفیت هستیم و می‌خواهیم هواداران از فوتبال لذت ببرند و می‌خواهیم شرایط برگزاری مسابقات مهیا شود. چمن ورزشگاه‌ها شرایط خوبی ندارد و این گلایه‌ای بود که باید مطرح می‌کردم که شاید کسی به خودش بیاید و این مسائل را حل کند. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم. ما شرایط خوبی از نظر روحی و روانی داریم  و بازیکنان روز سختی را در پیش دارند و باید با شرایط مقابله کنند که غیرقابل پیش‌بینی است و ما نباید در مقابل این شرایط غافلگیر شویم و باید عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

گل‌محمدی درباره هزینه‌های باشگاه پرسپولیس گفت: من شخصا دوست دارم درباره مسائل فنی صحبت کنم. این صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌ها غیرواقعی است. من ۳ تیم را می‌شناسم که هزینه‌های‌شان از ما بالاتر است. بقیه تیم‌ها را خبر ندارم اما این مساله مشخص است که ما بر اساس نیاز و خواسته‌های خود هزینه و یارگیری کردیم. نمی‌خواهم ذهنم را درگیر کنم و باشگاه باید خودش این مسائل را مدیریت کند.

 

او درباره شرایط شیخ دیاباته گفت: این بازیکن به بازی پیش‌رو نمی‌رسد. شرایط جسمانی دیاباته مهیا نیست و چند هفته‌ای کار دارد. اگر این انتقال ۲ ماه پیش صورت می‌گرفت، اتفاق بهتری می‌افتاد اما از باشگاه به خاطر نقل و انتقالات تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. ما در مجموع یارگیری خوبی داشتیم و بازیکنان جذب شده عاشق پرسپولیس بودند و از پیشنهادات بهتر گذشتند و الان یک تیم خوبی را جمع کردیم و اینجا احساس آرامش داریم و کارها را پیش می‌بریم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره دعوت شدن بازیکنان تیمش به اردوی تیم ملی گفت: این مساله تاثیر خوبی روی تیم نخواهد گذاشت. ما نیاز داریم که بازیکنان کنار هم باشند و هماهنگ باشند. این باعث افتخار ماست که از پرسپولیس، ۹ بازیکن به تیم ملی دعوت شدند. برای من و باشگاه، تیم ملی اولویت بوده است و امیدوارم با یک آمادگی خوب، به جام جهانی برویم.

 

او درباره گمانه‌زنی‌های بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران گفت: فکر می‌کنم نظرات کارشناسان و فوتبالی‌ها درباره انتخاب سرمربی تیم ملی مهم نباشد. من نظر خاصی در این رابطه ندارم چون هر چیزی که مطرح می‌شود، یک حاشیه‌ای می‌شود و اتفاقات غیرمنتظره‌ای رقم می‌خورد. تصمیم‌گیری در فوتبال ایران مقداری لحظه‌ای است و فقط باید گوش‌های‌مان را تیز کنیم که چه اخباری شنیده می‌شود. چیزی که برای من مهم است، موفقیت تیم ملی است و هر کسی که مربی تیم ملی باشد، هر کمکی که باشد، انجام می‌دهم و برای فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

گل‌محمدی درباره خریدهای خارجی پرسپولیس گفت: ما در همه خطوط باید تقویت‌های لازم را انجام می‌دادیم. خط حمله سال گذشته پرسپولیس یکی از بهترین خطوط حمله پارسال بود. همیشه هم از خط حمله پرسپولیس وقتی وارد زمین می‌شود، انتظار گلزنی داریم. در نقل و انتقالات تیم باید تقویت شود و  در خط حمله هم باید این تقویت را انجام می‌دادیم.

 

او درباره عملکرد لوکادیا گفت: لوکادیا با توجه به ۲ بازی اخیر، عملکرد بهتری از خودش نشان داده است و بازی به بازی بهتر می‌شود. علی نعمتی و مهدی احمدی هم الان دفاع چپ‌های ما هستند و وحید امیری هم اضافه خواهد شد و مشکلی در این پست نخواهیم داشت.

 

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: همیشه فوتبال با تماشاگرانش بهتر است و ارزش دارد. ما تیم بزرگی هستیم و هواداران زیادی داریم و دوست داریم کنارمان باشند. این که همه بازی‌ها با تماشاگر است و بازی ما بدون تماشاگر است، یک ظلمی در حق پرسپولیس است. ما پرسپولیس هستیم و دوست داریم با تماشاگران بازی کنیم. بحث امکانات و ساختار و مسائل غیرفوتبالی تاثیر گذار هستند که یک بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر برگزار شود. این مشکلاتی است که باید حل شود. نمی‌دانم این بازی چرا بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما همه دوست دارند این بازی را از نزدیک ببینند و باید شرایط مهیا شود. اگر استادیوم دستگردی آمادگی حضور تماشاگران را ندارد پس بازی را هم نمی‌تواند برگزار کند. بعضی تصمیم‌گیری‌ها برای من قابل درک نیست.

 

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال ایران حرفه‌ای است؟ گفت: نمی‌دانم چه بگویم. ما خودمان در این فوتبال هستیم و یک چیزی می‌گوییم. نمی‌شود اسم فوتبال ما را حرفه‌ای گذاشت. باشگاه‌های بزرگ حتی از داشتن زمین تمرین محروم هستند و دست به دامن این ارگان و فلان وزارت‌خانه هستند تا زمین تمرین جور کنند. شرایط استادیوم‌های ما هم مشخص است. مشکلات سال گذشته هم سر مجوز حرفه‌ای باعث شد استقلال و پرسپولیس از حضور در آسیا محروم شوند. لیگ برتر ما به نظر من حرفه‌ای نیست.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها