|

استقلال با قایدی کامبک زد

استقلال تهران در بازی خارج از خانه مقابل ملوان بندرانزلی به برتری دست پیدا کرد.

استقلال با قایدی کامبک زد

به گزارش شبکه شرق، در‌چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۹ به میزبانی ورزشگاه تختی به مصاف هم رفته‌اند.

 

نیمه نخست این مسابقه با برتری یک بر صفر تیم ملوان بندرانزلی به پایان رسید. تیم ملوان از فرصت مناسب در دقیقه ۲۷ استفاده کرد و با گل سجاد بازگیر از رقیبش پیش افتاد.

 

 

 

نیمه دوم ساپینتو ورق را برگرداند. استقلال با تغییر در سمت چپ وارد زمین شد و فشار حملات را افزایش داد تا ضربه سر غلامی روی ارسال کرنر نتیجه بازی را یک بر یک کرد. مهدی قایدی در اولین بازی در بازگشت به استقلال هم موفق شد دومین گلزن این تیم باشد و به تعویض طلایی ساپینتو تبدیل شود.

 

درخشش او ادامه داشت و در آخرین لحظات بازی هم پنالتی گرفت که مهدی پور موفق شد این ضربه را به گل تبدیل کند و آبی پوشان بازی خارج از خانه را با نتیجه سه بر یک به پایان برسانند.

 

 

 

پنجشنبه - بیست و هفتم مرداد ماه ۱۴۰۱

 

گروه داوری: سید رضا مهدوی / کمک ها: امیررضا آشور ماهانی – احد سلطانی ؛ داور چهارم: مهدی اجاقی / ناظر: علیرضا یزدانی

 

اخطار

 

کارت زرد

 

محمد مومنی(۳۴) از ملوان

 

صالح حردانی(۳+۴۵) و مهدی مهدی پور(۵۴) از استقلال

 

 

 

شرح گل

 

ملوان یک - استقلال صفر / سجاد بازگیر، دقیقه ۲۷: روی پاس عرضی از کناره‌ها بازیکن ملوان بدون دخالت بازیکنان حریف موفق شد با یک ضربه دقیق دروازه حسینی را باز کند.

 

ملوان یک - استقلال یک / عارف غلامی، دقیقه ۵۸: ارسال کرنر توسط مهدی مهدی پور با ضربه سر عالی غلامی همراه شد و بازی یک بر یک مساوی شد.

 

 

ملوان یک - استقلال ۲ / مهدی قایدی، دقیقه ۷۹: ارسال بلند صالح حردانی را کوین یامگا به درون محوطه جریمه فرستاد تا مهدی قایدی با یک ضربه دومین گل آبی‌ها در این دیدار را به ثمر برساند.

 

ملوان یک - استقلال ۳ / مهدی مهدی پور، ۶+۹۰: مهدی پور آخرین موقعیت تیم میهمان در این بازی را برخلاف شیرجه دروازه بان ملوان به گل تبدیل کرد.

 

 

 

ترکیب استقلال

 

سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری(آرش رضاوند، ۷۳)، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی(پیمان بابایی، ۸۰)، کوین یامگا(آرمان رمضانی، ۸۰)، سجاد شهباززاده(مهدی قایدی، ۶۵) و جعفر سلمانی(ابوالفضل جلالی، ۴۶)

 

 

 

ترکیب ملوان

 

رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر(ارسلان رضایی، ۷۶)، میلاد شعبانلو، مسعود زائر کاظمینی، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، مصطفی نائیج پور، محمدصادق بارانی، مهران احمدی، مهدی مومنی(میلاد جهانی، ۷۶)

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها