|

طاهری به مدال نقره بسنده کرد

در دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی مردان مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی-قونیه، در وزن 87 کیلوگرم، ملی‌پوش کشورمان به مدال نقره بسنده کرد.

طاهری به مدال نقره بسنده کرد

به گزارش شبکه شرق، «رامین طاهری سرتنگ» که صبح امروز توانست با موفقیت از دور گروهی صعود کرده و نیمه نهایی را هم برنده از تشک خارج شود، در مسابقه نهایی برای بار دوم با «جالگس‌بی بردی‌مراتوف» از ازبکستان کشتی گرفت، در وقت اول با نتیجه ۱ بر  صفر شکست خورد، در وقت دوم امتیازات دیگری هم از دست داد و در نهایت با نتیجه ۱۱ بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

 

نکته جالب توجه در این میان، تکرار نبرد این دو کشتی گیر در این مسابقات بود؛ نبردی که بار اول در مرحله گروهی رخ داد و در شرایطی که ملی پوش ایرانی وقت نخست را با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شده بود، در وقت دوم ۵ امتیاز از دست داد و نتیجه را واگذار کرد تا به عنوان نفر دوم گروه خود به نیمه نهایی صعود کند، در آن مرحله نفر اول گروه دوم یعنی آتابک عزیزبک از قرقیزستان را با نتیجه یک بر یک (امتیاز آخر را طاهری کسب کرد) شکست دهد و فینالیست شود.

گفتنی‌ست ملی‌پوش کشورمان در مرحله گروهی و در دو مصاف ابتدایی موفق به شکست نماینده ترکمنستان با نتیجه ۵ بر صفر و شکست نماینده کشور میزبان با نتیجه ۶ بر صفر شده بود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها