|

تراکتور، سرخابی و فولاد تنور لیگ را گرم می کننند؛

از قرعه‌کشی لیگ چه خبر؟

مراسم قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 3 مرداد در هتل اوین تهران برگزار شد.

از قرعه‌کشی لیگ چه خبر؟

شقایق آسیایى- مراسم قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 3 مرداد در هتل اوین تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه شرق، در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر، ۱۶ تیم حضور دارند، استقلال، پرسپولیس، سپاهان اصفهان، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، مس رفسنجان، ذوب‌آهن اصفهان، آلومینیوم اراک، پیکان، صنعت نفت آبادان، هوادار، نساجی مازندران، تراکتور تبریز، نفت مسجدسلیمان، ملوان بندر انزلی و مس کرمان .نکاتی از این جدول را با هم برسی می کنیم.

 

تغییر نیمکت‌های تیم‌های پر طرفدار لیگ 

ریکاردو ساپینتو پرتغالی در استقلال، ژوزه مورایس پرتغالی در سپاهان، قربان بردیف در تراکتور و یارگیری خوب پرسپولیس و فولاد این نوید را می دهد که در لیگی که منتهی به جام جهانی قطر می شود، می توانیم شاهد بازی‌های زیبا از تیم‌های لیگ برتری باشیم.

 

پرسپولیس -ذوب آهن

پرسپولیس در هفته اول مهمان ذوب آهن است بازی  که بخاطر حضور مهدی تارتار بازیکن سابق پرسپولیس همیشه جذابیت‌های و حواشی خودش را دارد.

 

تکرار قهرمانى استقلال 

در یک برسی اجمالی در دور رفت استقلال ۸ دیدار خانگی مقابل تیم‌های سپاهان، مس کرمان، پیکان، نساجی، فولاد، آلومینیوم اراک، پرسپولیس و مس رفسنجان دارد که اگر بتواند امتیازات لازم از این دیدارها را کسب کند می تواند امیدوار به تکرار قهرمانی باشد. 

 

پرسپولیسى ها براى قهرمانى می‌آیند

پرسپولیس در دور رفت بازی‌های لیگ ۷ دیدار خانگی مقابل تیم‌های فولاد، صنعت نفت، تراکتور، مس رفسنجان، مس کرمان، پیکان و نساجی دارد. پرسپولیس این شانس را دارد که در دور برگشت در مقابل هوادارانش امتیازات بیشتر ی در دیدارهای خانگی کسب کند.

 

دربى فولادى ها

فولاد لیگ را با بازی دربی آغاز می کند. فولادی ها در آرنا، میزبان صنعت نفت آبادان هستند. تیمی که در کادر فنی رضا پرکار را جایگزین علیرضا منصوریان کرد و بعد از جدایی چند بازیکن جوان اصلی  اش خبر زیادی از نقل و انتقالات نفت نشنیدیم. در مقابل فولاد لژیونر ها و بازیکنان داخل خوبی را به خدمت گرفته است. البته یادمان نرود که دربی همیشه جذابیت‌های خودش را دارد.

 

گل گهر و تراکتور

از نکات قابل توجه دیدارهای هفته اول می توان به رویارویی گل گهر و تراکتور اشاره کرد. امیر قلعه نویی  باید مقابل بردیف روس تیمش را به میدان بفرستد. این بازی می تواند شروعی جذاب  دو تیم با یک نمایش  فیزیکی و پر گل و تماشاگر پسند باشد.

 

صحبت از ورود زنان به ورزشگاه نیست

سازمان لیگ طی بیانیه‌ای اعلام کرد مجوز حضور هواداران فوتبال در استادیوم‌ها باید با ابلاغ ستاد مقابله با کرونا همراه شود که تا این لحظه اتفاقی براى مجوز نیافتاده است و البته هیچ صحبتی از حضور خانمها در ورزشگاه‌ها که گفته می شد در این فصل محقق می شود، نیست!

 

دربى سرخابى ها

دربی هفته ۱۲ ام و ۲۷ ام هر چند به سرخابی این فرصت را می دهد که به شناخت کامل از هم برسند ولی به دلیل حساسیت‌های بازی این دوتیم، رویارویی در هفته های پایانی می تواند تکلیف قهرمانی در نیم فصل یا قهرمان لیگ ۲۲ ام را مشخص کند و همین مساله حواشی و حساسیت‌ها این دیدار را بالا می برد.

 

نبود var

از مهمترین نکاتی که در لیگ ۲۲ ام ثابت مانده نبود Var است. خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران اعلام کرد که در فصل جدید لیگ برتر هم بدون VAR برگزار خواهیم بود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها