|

هفته پرترافیک نقل و انتقالات لیگ

بازار گران قیمت بازیکنان

هرچه به پایان زمان نقل و انتقالات نزدیک تر می شویم، ترافیک بیشتری را در باشگاهها برای ثبت قرارداد با بازیکنان جدید داریم. البته بازگشت تعدادی از لژیونرها به لیگ هم در فصلی که منتهی به جام جهانی می شود، نکته جالبی است.

بازار گران قیمت بازیکنان

شقایق آسیایی- هرچه به پایان زمان نقل و انتقالات نزدیک تر می شویم، ترافیک بیشتری را در باشگاهها برای ثبت قرارداد با بازیکنان جدید داریم. البته بازگشت تعدادی از لژیونرها به لیگ هم در فصلی که منتهی به جام جهانی می شود، نکته جالبی است.

 

جذب بازیکنان حریف

درهفته ای که گذشت اکثر تیمهای لیگ برتری ساختار اصلی خودشان را پیدا کردند. بعضیها در بازار داغ و گران قیمت نقل و انتقالات رو به جوانگرایی آوردند و بعضی از تیمهای متمول مثل سپاهان و پرسپولیس هم با پیشنهادات اغوا کننده بازیکنها نامدار تیمهای حریف را جذب کردند. در زیر بررسی می کنیم رفت و آمدها در هفته ای که گذشت.

 

استقلال جوانگرایی کرد

استقلالی ها که زمان زیادی را برای انتخاب سرمربی جدید، از دست دادند. در این هفته سعی کردند تا قرارداد بازیکنان قبلی خودشان را تمدید کنند والبته نیم نگاهی هم به حضور بازیکنان جوان در تیم داشتند. بر همین اساس تا امروز سجاد شهبازاده، محمد حسین زواری، رضا میرزایی، احمد حامدی فر و سرباز فضل گذشته استقلال محمد حسین مرادمند قراردادشان را با آبی ها به ثبت رساندند. ضمن اینکه روزبه چشمی، مهدی مهدی پور و حسین حسینی نیز قراردادشان را با آبی ها تمدید کردند. گفتگوها با کاوه رضایی، سید محمد حسینی، محسن آذرباد،محمد نادری، علی کریمی و سیاوش یزدانی نیز ادامه دارد. محمد دانشگر مدافع آبیها به سپاهان پیوست و احتمال ترانسفر حسین حسین زاده  هم وجود دارد.

 

سرنوشت نامعلوم وریا

با اینکه هفته ها از شروع نقل و انتقالات می گذرد خبری ازعقد قرارداد با وریا غفوری نیست؟ بعضی ها معتقد هستند اعتراضات او به وضعیت بد معیشتی و موارد اینچنینی باعث دوری او از استقلال شده و عده ای هم عقیده دارند که تمدید نکردن با وریا جنبه فنی دارد. به هر حال هر چه باشد تا امروز خبری از تماس با وریا نیست، اما در فضای مجازی او با هشتک وریا تنها نیست وایرال شده است. تا به امروز چند تجمع هواداری نیز مقابل باشگاه استقلال برای بازگشت او شکل گرفته که بی جواب مانده و شنیده می شود باید در این فصل وریا را با پیراهن فولاد ببینیم.

 

پرسپولیس گران قیمت ها را خرید

پرسپولیس که از روزهای اول در نقل و انتقالات با خریدهای نامی وگران قیمت موفق عمل کرده بود. توانست، سعید صادقی هافبک مورد نظر استقلال را از وسط راه حضوردراستقلال، هایجک کند و با پیشنهاد مالی خوب او را قرمز پوش کند.گفته می شود که پرسپولیس خواهان جذب یک مهاجم خارجی نیز هست و در حال مذاکره با کاسیانو هست.

در لیست پرسپولیس تا این لحظه؛دانیال اسماعیلی‌فر،علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی،گیورکی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی،محمد مهدی احمدی حضور دارند. رامین رضاییان،حامد لک،احسان پهلوان، امیر محمد خارکش،علی شجاعی، مهدی شریفی و سعید آقایی هم به طور قطعی از این تیم جدا شدند.

 

خداحافظی سید جلال

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در سن ۴۱ سالگی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.او که به همراه قرمزها به پنج قهرانی پیاپی رسیده است. در کارنامه ورزشی خودش با ۹ قهرمانی باتیمهای مختلف آمار خوبی را از خود به یاردگار گذاشته و حالا قصد دارد تا در بازی با تیم سابق خودش یعنی ملوان، با پوشیدن لباس هر دو تیم پرسپولیس و ملوان رسما از دنیای بازی خداحافظی کند و این بار به عنوان مربی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

 

دانشگر در سپاهان

در اصفهان سپاهان با مربی جدید و با کارنامه خودش ژوزه مورایس در این هفته موفق شد با محمد دانشگر مدافع استقلال قرارداد سه ساله ببندد. در لیست خرید سپاهان تا این لحظه؛ نیما میرزاد، میلاد زکی پور و محمد دانشگر حضور دارند و ۶ بازیکن اصلی فصل گذشته گولسیانی، رفیعی، شهبازاداه، جهانی، اسماعیلی فرو میرزایی هم از جمع قناری پوشان اصفهانی، جدا شده اند.

 

گلگهر بی تغییر 

در سیرجان امیر قلعه نویی با گل گهر ترجیح داده که تغییرات زیادی را برای فصل آینده نداشته باشد. بعد از ورودی محمد خدابنده لو، سیرجانی ها با بهنام برزای و رضا شکاری قراردادشان را ثبت کرده اند. گفتنی است میلاد زکی پور، محمد خانزاده،سید احمد موسوی وسعید صادقی نیز از جمع گل گهری ها جدا شدند.

 

نکونام بی سرو صدا تیم می بندد      

در خوزستان جواد نکونام بی سرو صدا تیم خوبی را بسته است. مجید علیاری، سعید آقایی، احسان پهلوان و علی قربانی به فولاد اضافه شدند. ضمن اینکه مهران درخشانفر،ساسان حسینی، لوسیانو پریرا، احسان مرادیان و احمدرضا جلالی در میان خروجی ها قرار گرفتند.

 

پرکاس مربی برزیلی ها

پس از جدایی قطعی علیرضا منصوریان از صنعت نفت، با اعلام جهانگیر کی‌شمس مدیرعامل این باشگاه، رضا پرکاس به عنوان سرمربی جدید این تیم در لیگ ۲۲ام اعلام شد.گفتنی است تیم صنعت نفت تا این لحظه با هیچ بازیکنی قرارداد نبسته است و5 بازیکن اصلی آن تیم یعنی امید حامدی فر، رضا جبیره، محمد حسین زواری، امید حامدی فر و نیما میرزاد نیز از جمع برزیلی ها جدا شدند.

 

هواداربا بازیکنهای جوان

تیم هوادار پس از حضور ساکت الهامی به عنوان سرمربی با امیر محمد خارکش، ایمان غلامی، حسین ابرقویی نژاد، سعید سحر خیزان ومیلاد فراهانی قرارداد بست. ضمن اینکه بابک مردای نیز ازلیست این تیم، خارج شد.

 

ملوان دو خروجی و یک ورودی 

ملوان که تازه به لیگ برتر راه پیدا کرده تنها با اکبرایمانی به توافق رسید ضمن اینکه محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی بازیکنان فصل گذشته استقلال، نیز پس از حل مشکل سربازیشان در لیست خروج این باشگاه قرار گرفتند.

 

پریرا به مس رفسنجان رسید 

مس رفسنجان برای فصل جدید، خریدهای خوبی را انجام داده است. در حالی که پرسپولیس و مس بر سر جذب پریرا با هم رقابت داشتند در نهایت این بازیکن با مسی ها به توافق رسید. همچنین در لیست مس؛حامد لک،مرتضی منصوری، ایمان سلیمی نیز حضور دارند.

 

نساجی آماده برای سوپرجام!

پس از حضور حمید مطهری روی نیمکت نساجی این تیم شکل بهتری به خودش گرفت و پس از آن این تیم با محمد شریفی و علی شجاعی به توافق رسید ومرتضی منصوری نیز از این تیم جدا شد. گفتنی است این تیم به عنوان قهرمان قهرمان جام حذفی باید پیش از شروع لیگ مقابل قهرمان لیگ یعنی استقلال در مصاف سوپر جام صف آرایی کند.

 

خانزاده تنها ورودی تراکتور

تراکتور با قربان بردیف مربی روس تبار خودش هنوز در امر بازیکن گرفتن موفق نبوده است و تنها ورودی این تیم محمد خانزاده می باشد. گفتنی است تراکتوری ها مذاکراتی را با سعید عزت الهی و کریم انصاری فرد داشته اند که هنوز به نتیجه نرسیده است.

 

- تیمهای ذوب آهن، مس کرمان،نفت مسجد سلیمان و آلومنیوم اراک تغییر جدیدی نسبت به هفته قبل نداشته اند و مذاکرات آنها برای جذب بازیکن تا اینجا به نتیجه نرسیده است.

 

 

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 010
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها