|

آقای گل دنیا با ۱۱۵ گل زده؛ خواهان ندارد!

کریس رونالدو فصل گذشته بعد از ۱۲ سال دوری از یونایتد به این تیم بازگشت. اما همه چیز برخلاف تصور او پیش رفت؛ طوری که یونایتد در پایان فصل رتبه ششم را تصاحب کرد و نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بدست بیاورد.

آقای گل دنیا با ۱۱۵ گل زده؛ خواهان ندارد!

سپهر خرمی - کریس رونالدو فصل گذشته بعد از ۱۲ سال دوری از یونایتد به این تیم بازگشت. اما همه چیز برخلاف تصور او پیش رفت؛ طوری که یونایتد در پایان فصل رتبه ششم را تصاحب کرد و نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بدست بیاورد.

 

کاپیتان تیم پرتغال به چه تیمى مى رود؟

رونالدو حالا به دنبال راهی است تا در تیمی بازی‌کند که هم مدعی قهرمانی باشد و هم در لیگ قهرمانان هم حضور داشته باشد.

اما باشگاه‌ها یکی پس از دیگری از خرید کریس انصراف می‌دهند اما در پایان باید دید کاپیتان تیم‌ملی پرتغال به چه تیمی می‌رود؟

 

نظرها درباره رونالدو

ناگلزمن: نقل قول‌ها از طرف من کذب است؛ رونالدو بازیکن بزرگی است اما او را نمی‌خواهم!

اولیور کان؛ "من عاشق کریستیانو هستم و همه می دانند او چه بازیکن فوق العاده ای است اما هر باشگاهی یک فلسفه ی خاص را دنبال می کند و من اطمینان ندارم جذب او در برهه کنونی بتواند سیگنال خوبی به باشگاه بایرن مونیخ و همچنین بوندس لیگا بدهد. جذب او با ایده هایی که ما برای پیش بردن بایرن داریم سازگار نیست."

 

مالک چلسى رونالدو را میخواهد

رسانه‌ها در انگلیس گزارش دادند که مالک جدید چلسی، شخصا علاقه زیادی به رونالدو دارد. او اخیرا با ژرژ مندس، ایجنت کریستیانو، دیداری داشت تا در این باره گفتگو کند. در چلسی همه چیز به اعلام نظر توماس توخل، سرمربی این تیم بستگی داشت که توخل علاقه‌ای از خودش به جذب کریس  نرفت.

 

آیا رونالدو به رم میرود؟

هفته گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر علاقه باشگاه رم به حضور رونالدو در این تیم؛ این به معنای حضور رونالدو و مورینیو در کنار هم بود. نشریه تایمز اسپورت مدعی شد که کریستیانو رونالدو خواسته در صورت دریافت پیشنهاد رضایت‌بخش در تابستان امسال، اجازه ترک منچستریونایتد را داشته باشد.

 اما فرانچسکو توتی در این‌رابطه گفت: "صادقانه بگویم که من هرگز انتقال رونالدو به رم را باور ندارم، زیرا از واقعیت شرایط فعلی باخبر هستم." اشاره توتی به علاقه کریس به حضور در تیمی است که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

 

این بار دست بالا با اسپارتاک مسکو!

سال گذشته که مسی قصد جدایی از بارسلونا را داشت باشگاه اسپارتاک مسکو یک چت ساختگی با مسی منتشر کرد که از مسی درخواست کرده به اسپارتاک برود که با پاسخ منفی و سرد مسی همراه شده! حالا همین شوخی را باشگاه روسی با کریس کرده اما این‌بار دست بالا را ترسیم کرده چرا که هیچ باشگاه بزرگی خواهان جذب رونالدو نیست و این بار در چت ساختگی عنوان شده که کریس خودش پیشنهاد حضور در مسکو را داده ولی این‌بار اسپارتاک قبول نکرده !

 

جعلى

صفحه اینستاگرامی یک شکبه تلویزیونی پرتغالی اعلام کرد که او در حال مذاکره با مدیران اسپورتینگ لیسبون، اولین باشگاه دوران حرفه ای خود است و حتی اتومبیلش در پارکینگ ورزشگاه اختصاصی این باشگاه دیده شده است.

رونالدو که احتمالا از شایعاتی که در هفته های اخیر در موردش شنیده می شود، خسته شده، شخصا به این خبر واکنش نشان داد و با نوشتن کلمه "جعلی" سعی کرد از گسترش این شایعه جلوگیری کند.

 

خبرى عجیب

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس در خبری عجیب مدعی شده که این بازیکن ممکن است به این کشور برگردد و این بار پیراهن اتلتیکو مادرید را به تن کند.

او در طول دوران حضورش در رئال مادرید بارها دروازه این تیم را باز کرده و دو بار مانع از رسیدن آنها به جام قهرمانی لیگ قهرمانان شد تا دشمن درجه یک اتلتیکو لقب بگیرد اما حالا گفته می‌شود که نمایندگانش با سیمئونه دیدار کرده‌اند و او را برای انجام این انتقال متقاعد کردند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها