|

چشم انتظار در فرودگاه به پرواز آلمان-ایران

نکونام: با احترام، جوابم به استقلال منفی است

پس از آنکه نام الکساندر نوری مربی ایرانی مقیم آلمان برای هدایت استقلال بر سر زبان‌ها افتاد، دوباره نام جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی استقلال مطرح شد.

نکونام: با احترام، جوابم به استقلال منفی است

به گزارش شبکه شرق، روز گذشته نام الکس نوری به عنوان نزدیک ترین فرد به نیمکت آبی ها مطرح شد و گفته شد که او  جدی ترین گزینه استقلال برای لیگ ۲۲ ام خواهد بود،  او که سابقه مربیگری  در تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین را دارد، توانست تا حد زیادی رضایت هواداران آبی را نیز کسب کند.

درست زمانی که هوادارن استقلال خوشحال از تعیین تکلیف نیمکت شان شده بودند. شب گذشته و پس از جلسه هیات مدیره دوباره نام جواد نکونام به عنوان گزینه نهایی باشگاه مطرح شد.

این سردرگمی بین دو اسم الکس نوری و جواد نکونام باعث شد تا با اعضای هیات مدیره استقلال، تماس بگیریم که آنها هم تایید کردند، صبح امروز هم مجددا خروجی هیات مدیره استقلال نام جواد نکونام بود. اما سرمربی فولاد که هفته گذشته با یک نامه عنوان کرده بود که به استقلال نمی آید، بار دیگر در جواب به این سوال که آیا او قصد دارد برای فصل جدید روی نیمکت استقلال بنشیند، گفت: با احترام به استقلال تا این لحظه همچنان پاسخ من، منفی است و در حال حاضر هم من در تلاش هستم تا برای فولاد در فصل جدید، بازیکن ببندم.

به نظر می رسد با این شرایط باید پروازهای آلمان به ایران را چک کنیم تا ببینیم که چه زمان الکس نور  هنگام وارد ایران می شود تا هواداران آبی از سردرگمی رها شوند یا اینکه نقطه سر خط منتطر یک شگفتی و اسم بزرگی باشیم که برای هدایت استقلال مناسب باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها