|

همه نگاه‌ها به سرخابی‌ها

در روزهای گذشته و پس از اتمام لیگ ۲۱ام تغییرات زیادی مخصوصا در تیم‌های بالا نشین جدول رخ داده است.بعد از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال همچنان نیمکت آبی ها بدون سرمربی است.

همه نگاه‌ها به سرخابی‌ها

در روزهای گذشته و پس از اتمام لیگ ۲۱ام تغییرات زیادی مخصوصا در تیم‌های بالا نشین جدول رخ داده است.بعد از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال همچنان نیمکت آبی ها بدون سرمربی است.

نقل انتقالات مربیان

در روزهای گذشته و پس از اتمام لیگ ۲۱ام تغییرات زیادی مخصوصا در تیم‌های بالا نشین جدول رخ داده است.بعد از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال همچنان نیمکت آبی ها بدون سرمربی است. با وجود اینکه گفته می شد جواد نکونام نزدیک ترین گزینه برای هدایت استقلال است. او به یکباره با صدور بیانه ای شبانه عنوان کرد فعلا قصد جدایی از فولاد را ندارد.

 

استقلال بدون مربى

از طرفی فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال دو روز بعد از قهرمانی این تیم با تیم یازدهم لیگ امارات، اتحاد کلباء قرار داد بست. تا همه گمانه زنی ها مبنی بر بازگشت او به استقلال از بین برود. به این ترتیب تا این لحظه با وجود اسم‌های زیادی که رد و بدل می شود گزینه جدی برای سرمربیگری استقلال وجود ندارد ولی با غلامرضا عنایتی برای حضور به عنوان نفر دوم نیمکت صحبت شده است.

 

بمب نقل و انتقالات در پرسپولیس 

مهمترین اخبار نقل و انتقالات این روزهای لیگ را باید در باشگاه پرسپولیس جستجو کرد. تیمی که با وجود پنجره‌ بسته و بدهکاری به شهر خودرو با گران ترین بازیکن‌های لژیونر و داخلی روزهای گذشته قرارداد داخلی امضا کرد. تا این لحظه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر قراداد رسمی امضا کرده است

همچنبن باشگاه پرسپولیس با سروش رفیعی و سجاد شهیاززاده(بازیکنان  سپاهان)،  میلاد زکی پور و سعید صادقی (بازیکنان گل گهر)، در حال مذاکره است.تا این لحظه تکلیف تمدید قرارداد  یا جدایی حامد لک، رضا اسدی،رامین رضاییان،سعید آقایی، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی، محمد مهدی مهدی خانی و منوچهر صفروف بازیکنان پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

 

کار سخت آجرلو در جذب بازیکن

سردار آجرلو که فصل گذشته موفقیت خوبی در مدیریت استقلال داشت و به زعم همه از ارکان اصلی قهرمانی استقلال بود. او در این فصل  و بدون حضور سرمربی کار سختی در جذب بازیکن دارد، او تا امروز مذاکراتی را  با بازیکنان سابق و لژیونر استقلال یعنی علی کریمی، کاوه رضایی و محمد نادری انجام داده است ولی خروجی از این مذاکرات به بیرون نیامده و توافقی حاصل نشده است. سعید صادقی بازیکن گلگهر هم مورد توجه هر دو تیم سرخابی است ولی هنوز قراردادی با هیچ یک از دو تیم، منعقد نکرده است. 

 

جدایی نویدکیا ار سپاهان

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان که در طول فصل گدشته چند بار از سمت خودش استعفا داده بود، بار دیگر این‌بار به صورت رسمی از هدایت سپاهان کناره گیری کرد. تا سپاهان هم همچون استقلال در چالش انتخاب مربی باشد. گفته می شود سپاهان با ساکت الهامی مربی سابق نساجی و جواد نکونام مذاکراتی را داشتند که تا امروز بی نتیجه مانده است.

 

رحمتی در اراک ماندنی شد

سید مهدی رحمتی که فصل گذشته در اواخر فصل به جای رسول خطیبی هدایت آلومینیوم را برعهده گرفته بود. پس از آنکه در مقطعی کوتاه به عنوان جانشین مجیدی مطرح شد و مورد هجمه شدید هوادارن این تیم قرار گرفت. او روز گذشته با آلومینیوم اراک برای ادامه همکادی به توافق رسید تا یک فصل دیگر هدایت آلومینیوم اراک را بر عهده بگیرد و با این قرارداد او به شایعات حضورش روی نیمکت آبی ها پایان داد.

 

سایه نقل و انتقالات 

_گفته می شود علیرضا منصوریان در فصل بیست و یکم لیگ برتر هدایت صنعت نفت آبادان را برعهده داشت. مورد توجه یک باشگاه عراقی قرار گرفته است ولی هنوز بر سر رقم قراداد به توافق نرسیده است.

_فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال پس از اتمام قراردادش با العربیه، مجددا مورد توجه استقلال گرفته و قرار است طی روزهای آینده با آبی ها وارد مذاکره شود.

_ درحال حاضر، نظر آجورلو روی جذب یک سرمربی خارجی است. در حال حاضر شانس ژوزه مورایس سرمربی سابق الهلال بیش از سایر گزینه‌هاست هر چند که آبی‌ها گزینه دیگری را نیز مدنظر قرار داده‌اند و کفته نی شود قرار است پین و یک مربی ایرانی نیز به این کادر اضافه شود

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها