|

دست پرسپولیس از جام کوتاه ماند

تیم فوتبال پرسپولیس با قبول شکست برابر سپاهان آخرین امیدهای خود برای قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد تا استقلال جشن قهرمانی بگیرد.

دست پرسپولیس از جام کوتاه ماند

تیم فوتبال پرسپولیس با قبول شکست برابر سپاهان آخرین امیدهای خود برای قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد تا استقلال جشن قهرمانی بگیرد.

 

در آخرین دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۱:۵۰ امشب شنبه در ورزشگاه شهید سلیمانیسیرجان با قضاوت بیژن حیدری به مصاف سپاهان رفت که این دیدار با برتری ۲ بر یک شاگردان محرم نویدکیا خاتمه یافت.

به دلیل اختلافات و درگیری هایی که در بازی فصل گذشته این تیم رخ داد، تیم‌ها از میزبانی مقابل یکدیگر محروم هستند و به همینخاطر پرسپولیس در سیرجان از سپاهان میزبانی کرد.

دیدار رفت دو تیم نیز در اراک برگزار شد که در آن مسابقه پرسپولیس با یک گل زرد پوشان اصفهانی را شکست داد.

پرسپولیس برای اینکه هنوز امیدهای اندکش را برای قهرمانی زنده نگه دارد، به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشت. از طرفی سپاهاننیز برای این که شانس نایب قهرمانی داشته باشد دنبال امتیازات کامل بود.

سپاهان در شرایطی به استقبال این دیدار رفت که در پوستر معرفی این بازی از سه بازیکن سابق پرسپولیس یعنی فرشاد احمدزادهسروش رفیعی و شهریار مغانلو استفاده کرده بود تا استارت کری‌خوانی را پیش از آغاز مسابقه، زده باشد.

پرسپولیس در این دیدار وحید امیری، فرشاد فرجی، عیسی آل کثیر را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت. یحیی گل‌محمدی هم بهخاطر محرومیت در این دیدار از روی سکوها دیدار تیمش را تماشا کرد. این دیدار با حدود ۸ دقیقه تاخیر آغاز شد.

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سیدجلال حسینی(۳۸ علیرضا ابراهیمی)، علی نعمتی، رامین رضاییان(۷۳ سیامک نعمتی)، علی شجاعی(۷۳ سعید آقایی)،میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان(۵۸ مهدی عبدی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شرزود تمیروف(۵۸ حامد پاکدل).

ترکیب سپاهان

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروشرفیعی، محمدرضا حسینی(۸۰ میلاد جهانی)، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو(۸۸رضا میرزایی).

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها