|

پرسپولیس از صدر جدول جا ماند

تیم فوتبال پرسپولیس نتوانست برای سومین بار در فصل جاری ذوب‌آهن را شکست دهد.

پرسپولیس از صدر جدول جا ماند

تیم فوتبال پرسپولیس نتوانست برای سومین بار در فصل جاری ذوب‌آهن را شکست دهد و با تساوی برابر شاگردان تارتار، امیدهای خود را برای قهرمانی بیش از پیش کمرنگ‌ کرد.

در ادامه دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز(دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر با قضاوت پیام حیدری به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفته است که این دیدار در با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

دو تیم در این فصل دو بار در برابر هم قرار گرفته‌اند که در بازی رفت شاگردان گل‌محمدی دو بر صفر برنده شدند و در دیدار جام حذفینیز پرسپولیس با نتیجه سه بر صفر برنده از زمین خارج شد.

سرخپوشان برای کمتر کردن اختلاف خود با صدر جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارند.

نکته جالب این است که سرمربیان دو تیم در این دیدار محروم بوده و هیچ روی نیمکت تیمشان حضور ندارند.

پرسپولیسی‌ها در همان دقایق ابتدایی تحت تاثی جو ورزشگاه میزبان، گل نخست را دریافت کردند.

حدود پنج هزار هوادار از نزدیک این دیدار را تماشا می‌کنند.

ترکیب ذوب آهن:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی(۹۰محمدحسین اسلامی)، سعید باقرپسند(۸۰رضا خالقی‌فر)، محمد خدابنده‌لو(۶۹ حسین شنانی)، سینا اسدبیگی، سجاد آشوری(۸۰محمدامین درویشی)

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سیدجلال حسینی(۸۴علیرضا ابرهیمی)، علی نعمتی، رامین رضاییان(۸۴سیامک نعمتی)، سعید آقایی(۳۶ وحید امیری)، میلادسرلک، رضا اسدی(۴۵ علی شجاعی)، احسان پهلوان، مهدی ترابی، حامد پاکدل(۴۵ مهدی عبدی) و شرزود تمیروف

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها