|

دومین طلای مسابقات قایقرانی آسیا برای ورزشکار گلستانی

رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن گفت: در روز دوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا در پاتایا تایلند عادل مجللی به دومین طلای خود در این رقابتها دست یافت.

دومین طلای مسابقات قایقرانی آسیا برای ورزشکار گلستانی

عبدالقدیر اونق، رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن گفت: در  روز دوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا در پاتایا تایلند عادل مجللی به دومین طلای خود در این رقابتها دست یافت.

وی ادامه داد : مجللی در فینال کانوی یک‌نفره ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از چین تایپه، قزاقستان، ازبکستان، هند، تایلند و اندونزی جایگاه نخست را به دست آورد.

مجللی روز گذشته هم در کانوی 2 نفره با همراهی شاهو ناصری در بخش هزار متر زودتر از قایقرانان قزاقستان، ازبکستان، اندونزی و تایلند از خط پایان عبور کرد و طلایی شد .

مجللی متولد ۱۳۷۲ در بندرترکمن است و مدال طلای مسابقات آسیایی تهران در رشته کانو انفرادی ۵۰۰ متر در سال ۲۰۱۱؛ مدال طلا و برنز مسابقات آسیایی سمرقند در رشته کانوی انفرادی ۱۰۰ و ۵۰۰ متر در سال ۲۰۱۳ و مدال برنز مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی در رشته کانو ۲۰۰متر و مدال برنز کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مسابقات آب های آرام قهرمانی جهان را در کارنامه ورزشی دارد و سال گذشته به عنوان یکی از نمایندگان گلستان در المپیک برزیل حضور داشت.

شهرستان بندرترکمن با ۸۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان و در حاشیه خلیج گرگان واقع است و به سبب دسترسی به منابع آبی متعدد ورزشکاران زیادی در رشته های آبی دارد

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها