|

فاطمه محمدخانی، مربی هندبال دختران نوجوان:

بازی با هند حساس است

مربی هندبال دختران نوجوان گفت: ما دو بازی دیگر مقابل هند و سوریه در پیش داریم. بازی ما برابر هند بازی‌ حساسی برای ما خواهد بود.

بازی با هند حساس است

مربی تیم ملی هندبال دختران نوجوان با بیان اینکه برای اولین بار قزاقستان را شکست دادیم از حساسیت بازی مقابل هند سخن گفت. 

فاطمه محمدخانی بعد از برد تیم ملی هندبال دختران نوجوان ایران مقابل قزاقستان اظهار کرد: بازی حساسی بود. بازیکنانم در ابتدا محتاطانه عمل کردند اما در پایان نیمه اول توانستند اختلاف را کاهش و به تساوی برسند. آنها در نیمه دوم ضربان بازی را در دست گرفتند و در طول نیمه دوم جلو بودند و در نهایت پیروز میدان شدند.

وی در خصوص تاریخ‌سازی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران مقابل قزاقستان اشاره کرد و گفت: در همه دوره‌هایی که در قهرمانی آسیا شرکت کردیم تیم قزاقستان با اختلاف تیم ما را شکست می‌داد. این اولین بار است که نوجوانان ما توانستند تیم قزاقستان را مغلوب و این برد شیرین را که با عید نوروز هم همراه شد به تمام ایرانی‌ها تقدیم کنند.

مربی تیم ملی هندبال نوجوان دختر در خصوص سایر حریفان تیم ملی نیز گفت: ما دو بازی دیگر مقابل هند و سوریه در پیش داریم. بازی ما برابر هند بازی‌ حساسی برای ما خواهد بود.

محمدخانی گفت: تاکنون برای کسب سهمیه جهانی با برد برابر ازبکستان و قزاقستان ۵۰ درصد راه را رفته‌ایم و امیدواریم که در دو بازی بعدی هم بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند و نتیجه خوبی بگیریم. بازیکنان با برد در هر چهار بازی اولین مدال طلای زنان آسیا را به مردم ایران تقدیم خواهند کرد. 

مربی تیم ملی هندبال دختران نوجوان به اردوهای مستمر این تیم اشاره کرد و گفت: این بازیکنان یک سال و نیم است که در اردوهای تیم ملی هستند و زحمات زیادی کشیده‌اند. امیدوارم که با کسب مدال طلا بتوانند مزد زحمات خود، کادر فنی و همه مسئولان فدراسیون را بدهند. 

وی در پایان گفت: باید از همین جا از پاکدل رئیس فدراسیون، خانم دهقانی نایب رئیس زنان، اکبرآبادی مدیرفنی تیم ملی و همه مسئولان فدراسیون تشکر کنم که برای تشکیل اردوهای تیم ملی زحمت زیادی کشیدند و این تیم را حمایت کردند. امیدوارم با قهرمانی و کسب سهمیه پاسخ اعتماد مسئولان را بدهیم. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها