|

مهشید اشتری، ملی پوش پینگ پنگ زنان:

اشتباه داشتم اما هیچوقت دلسرد نشدم

ملی پوش پینگ پنگ زنان گفت: در سال‌های اخیر تمام توان خود را برای موفقیت در تنیس روی میز به کار گرفته اما اشتباهاتی هم داشته که در روند پیشرفتش تاثیرگذار بوده است.

اشتباه داشتم اما هیچوقت دلسرد نشدم

مهشید اشتری می‌گوید در سال‌های اخیر تمام توان خود را برای موفقیت در تنیس روی میز به کار گرفته اما اشتباهاتی هم داشته که در روند پیشرفتش تاثیرگذار بوده است.

به گزارش ایسنا، دو مرحله انتخابی تیم ملی تنیس روی میز زنان برگزار شد و شیما صفایی، پریناز حاجیلو و مهشید اشتری به عضویت تیم ملی درآمدند و در کنار ندا شهسواری قرار گرفتند که به دلیل داشتن بالاترین رنکینگ جهانی بین بازیکنان ایران از حضور در انتخابی معاف شد و به انتصاب تیم ملی درآمد. این تیم قرار است در بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی حضور داشته باشد.

مهشید اشتری در مورد کیفیت مسابقات انتخابی گفت: همه بازیکنان آمادگی خیلی خوبی داشتند و جزو مدعیان بودند به همین دلیل انتخابی سختی داشتیم. از آنجایی که انتخاب برای مسابقات مهمی بود، مسابقات سخت‌تر و انگیزه ورزشکاران هم بالاتر بود.

او در مورد عملکرد خود در این مسابقات انتخابی گفت: در مسابقات انتخابی دو دور قبل به عنوان نفر اول به تیم ملی رسیدم اما این بار واقعا سخت بود و به عنوان سومین نفر وارد تیم ملی شدم. می‌دانستم برنده شدن در دور اول کار سختی است و شاید نتوانم اول شوم چون کرونا گرفته بودم و از نظر جسمی ضعف داشتم اما خوشبختانه تمام شد.

اشتری در واکنش به اینکه برخی معتقدند روند پیشرفت این بازیکن در سال‌های اخیر کند شده است، گفت: هر کسی نظری دارد اما من تمام توانم را گذاشته‌ و هیچوقت هم سرد نشده‌ام. هر کسی به گونه‌ای در حال پیشرفت است. شاید گاهی اشتباهاتی هم داشتم و نیاز نبوده که خیلی به خودم فشار بیاورم. شاید اگر این کارها را می‌کردم و خودم را از نظر روحی و روانی آماده‌تر نگه می‌داشتم، پیشرفت بیشتری می‌کردم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها