|

نادال: تمام تلاشم را می‌کنم قهرمان اپن استرالیا شوم

تنیسور اسپانیایی پس از پیروزی برابر دومینیک تیم اعلام کرد بهترین عملکردش را به نمایش خواهد گذاشت تا فاتح اپن استرالیا شود.

نادال: تمام تلاشم را می‌کنم قهرمان اپن استرالیا شوم

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رافائل نادال پیش از شروع اپن استرالیا در رقابت های A Day at the Drive به میزبانی آدلاید شرکت کرد و در بازی نخست توانست دومینیک تیم را ۲ بر صفر شکست دهد. مرد شماره دو جهان که پس از مدت ها، بازی در حضور تماشاگران را تجربه کرد، گفت: ۲۰۲۱ سال خاصی است و تلاش خواهم کرد تا بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم و در اپن استرالیا قهرمان شوم. احتمالا هیچ کس در اینجا آخرین قهرمانی ام را به یاد نمی آورد (۱۲ سال پیش). با قدرت به کار خود ادامه خواهم داد.

تنیسور اسپانیایی افزود: صادقانه بگویم دو هفته گذشته عالی بودند. هر چند که ۱۴ روز قرنطینه بودن ایده‌ال نیست اما این روشی است که امروزه برای انجام کارها به آن نیاز داریم. نمی توانیم به اندازه کافی از جنوب استرالیا و مسئولان تنیس این کشور که این کارها را برای ما انجام دادند تشکر کنیم.

مرد شماره دو جهان درباره علاقه اش به تنیس اظهار کرد: همچنان از این ورزش لذت می برم و هرگز تصور نمی کردم در ۳۴ سالگی جایی که هستم باشم.

نادال روش کنترل همه گیری ویروس کرونا در استرالیا را تحسین کرد و آرزو کرد بازی های دیگر همچون دیدار جمعه با حضور تعداد زیادی از تماشاگران برگزار شود. او گفت: امیدوارم در سریعترین زمان ممکن دوباره همه به جایگاه ها برگردند و ما از حضور تماشاگران لذت ببریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها