|

سپاهان ۱ آلومینیوم ۰

سپاهان اولین ۳ امتیاز را دشت کرد

تیم فوتبال سپاهان با ارائه یک نمایش منظم و حساب شده، مقابل آلومینیوم اراک به اولین پیروزی فصل دست پیدا کرد.

سپاهان اولین ۳ امتیاز را دشت کرد

به گزارش "ورزش سه"، این دو تیم چند روز پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر به واسطه رابطه خوبی که رسول خطیبی از دوران حضور در سپاهان دارد، در ورزشگاه نفش جهان به مصاف هم رفتند و در پایان تلاش دو تیم گلی به همراه نداشت و با تساوی خاتمه پیدا کرد. اما دیدار دوم خطیبی و نویدکیا نتیجه دیگری داشت. این دیدار در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال رخ داد و باز هم اصفهان میزبان بود.

سپاهان محرم نوید کیا بالاخره موفق شد اولین سه امتیاز فصل را در هفته دوم و در مصاف با اراکی ها به‌دست بیاورد و اتفاقات تلخ هفته اول را فراموش کند. گل سپاهان را سجاد شهباززاده به ثمر رساند. ناگفته نماند تیم آلومینیوم اراک در این بازی با اخراج محمد علی‌نژاد در دقیقه ۷۰، ۱۰ نفره شد و بازی را با یک نفر کمتر به پایان رساند.

هفته اول رقابت‌های لیگ برتر نه برای رسول خطیبی در اراک خوب پیش رفت و نه برای شاگردان محرم نویدکیا دستاوری داشت؛ آلومینیوم در خانه با نتیجه 3 بر صفر مقابل نساجی مازندران بازی خود را واگذار کرده‌بود و در سوی دیگر طلایی پوشان اصفهانی که با یک گل زودهنگام از گل گهر پیش افتاده بودند، با سه گل بازی را واگذار کردند تا شروع تلخی هم برای سپاهان و هم آلومینیوم در لیگ بیستم رقم بخورد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها