|

نه سپاهان نه استقلال، دوباره اهواز

نکونام با فولاد تمدید کرد

علیرغم اینکه حرف‌هایی درباره جدایی جواد نکونام از فولادخوزستان شنیده می‌شد، این مربی قرارداد خود را تمدید کرد و حداقل یکسال دیگر در اهواز ماندنی شد.

نکونام با فولاد تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در ابتدای لیگ نوزدهم هدایت تیم فوتبال فولادخوزستان را قبول کرد و در شرایطی که جایگاه این تیم در روزهای شیوع ویروس کرونا در میان 4 تیم اول نبود، پس از شروع دوباره مسابقات توانست استقلال را با شکست بدرقه کند و در روز پایانی هم موفق به شکست تراکتور شد تا جلوتر از سپاهان سهمیه آسیایی بگیرد.

این موفقیت نکونام سبب شده تا نگاه بسیاری از تیم‌های مدعی برای سپردن نیمکت تیم‌هایشان در فصل آینده به او باشد و هیئت مدیره باشگاه سپاهان فاصله‌ای تا انتخاب او به عنوان جانشین امیرقلعه نویی نداشت؛ ولی محمد مدیرعامل شرکت فولاد ابتدا با بازگشت سعید آذری به اصفهان مخالفت کرد و منتفی شدن حضور آذری در راس باشگاه سپاهان، انتخاب نکونام به عنوان سرمربی جدید طلایی‌پوشان اصفهانی را تحت الشعاع خود قرار داد.

البته همچنان طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر احتمال جدایی نکونام از فولادخوزستان شنیده می‌شد و حتی پیمان یوسفی روز گذشته در برنامه ورزش و مردم از او به عنوان یکی از گزینه های هدایت استقلال نام برد، که امروز با تمدید قرارداد کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه استقلال، این گمانه‌زنی‌ها پایان یافت و او لیگ بیستم را هم به عنوان سرمربی فولادخوزستان کار خواهد کرد.

حالا احتمالا پس از نهایی شدن تمدید قرارداد با نکونام، اولویت‎‌های سعید آذری بستن تیمی قدرتمند برای این مربی جهت حضور مقتدرانه در لیگ بیستم و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها