|

تعویق المپیک و سردرگمی خریداران بلیت بازی‌ها

تعویق بازی‌های المپیک باعث شده تا خریداران بلیت این بازی‌ها در زمینه برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات دچار سردرگمی شوند.

تعویق المپیک و سردرگمی خریداران بلیت بازی‌ها

به گزارش فارس، با توجه به تعویق بازی‌های المپیک توکیو میلیون‌ها تماشاگری که بلیت بازی‌ها را تهیه کرده‌اند در سردرگمی به سر می‌برند؛ اینکه آیا المپیک سال آینده برگزار خواهد شد؟ آیا به هواداران اجازه حضور در ورزشگاه‌ها داده می‌شود؟ محدودیت‌های بهداشتی و مسافرتی چگونه اعمال می‌شود؟ آیا واکسن و قرنطینه ایجاد خواهد شد؟

کمیته برگزاری بازی‌های توکیو و کمیته بین‌المللی المپیک می‌گویند المپیک مردادماه سال آینده برگزار می‌شود و برنامه رقابت‌ها تقریباً بدون تغییر باقی می‌ماند.

کن هنسکام مدیر فروش بلیت بازی‌های توکیو در این باره گفت: ما مردمی داریم که می‌گویند هیچ راهی برای برگزاری المپیک وجود ندارد، برخی دیگر براین باور هستند که قطعا این بازی‌ها برگزار خواهد شد.

منتشرکردن بلیت المپیک همیشه گیج‌کننده است؛ علاقمندان زیادی نیز به این کار وجود دارند که می‌توان به فروشندگان رسمی بلیت‌ها، کمیته‌های ملی المپیک، فدراسیون‌های ورزشی، اسپانسرها، کمیته برگزاری بازی‌ها و کمیته بین‌المللی المپیک اشاره کرد.

همواره در هر المپیک زمانی که عنوان "بلیت‌ها به فروش رفت" مطرح می‌شود، هنوز برخی از ورزشگاه‌ها خالی هستند چرا که صندلی‌ها برای میهمانان در نظر گرفته می‌شوند.

بلیت بازی‌های المپیک توکیو هم برای شهروندان ژاپنی به فروش رفته اما اعلام شده به دلیل تعویق المپیک هزینه‌ها برگردانده می‌شود.

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو اعلام کرده حداقل 70 درصد از 7.8 میلیون بلیت بازی‌ها برای ژاپنی‌ها کنار گذاشته شده و در واقع 4.5 میلیون بلیت به مردم این کشور فروخته می‌شود. پیش‌بینی می‌شود فروش بلیت حداقل 800 میلیون دلار برای سازمان دهندگان محلی، سومین منبع بزرگ درآمد باشد.

هنسکام گفت که عدم اطمینان برگزاری بازی‌ها باعث کاهش قیمت هتل‌ها در توکیو شده است. برگزار کنندگان بازی‌ها بارها اعلام کرده‌اند که آنها المپیک را "ساده" برگزار می‌کنند. همچنین اعلام شده تعداد مسئولان، میهمانان و رسانه‌ها را کاهش می‌دهند و اتاق های هتل را آزاد می‌کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها