|

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

۱۰ میلیارد تومان صرف جداسازی فاضلاب از رودخانه دره‌مرادبیگ شد

بختیاری فر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از جمع‌آوری فاضلاب از بالادست رودخانه دره‌مرادبیگ خبر داد و گفت: در حال حاضر این رودخانه در بالادست عاری از هرگونه فاضلاب است.

۱۰ میلیارد تومان صرف جداسازی فاضلاب از رودخانه دره‌مرادبیگ شد

به گزارش شرق ، بختیاری فر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از جمع‌آوری فاضلاب از بالادست رودخانه دره‌مرادبیگ خبر داد و گفت: در حال حاضر این رودخانه در بالادست عاری از هرگونه فاضلاب است.

این پروژه از سمت گورستان روستای دره‌مرادبیگ آغاز شده و در ضلع غربی و شرقی رودخانه، دو خط لوله به طول هرکدام یک کیلومتر با قطر ٢۵٠ میلی‌متر اجرا و به ابتدای بلوار شمسی پور متصل خواهد شد.

این خطوط انتقال حدود ١٠٠ فقره انشعاب فاضلاب از حریم رودخانه جمع آوری می‌کند که برای اتصال نهایی این خطوط انتقال به خط انتقال بلوار شهید شمسی‌پور، ۵٠ متر لوله با قطر ۴۰۰ میلی‌متر، اجرا شده تا فاضلاب روستای دره‌مرادبیگ از رودخانه جمع‌آوری و در نهایت به تصفیه‌خانه فاضلاب شهر همدان، هدایت شود.

بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای جمع‌آوری فاضلاب از بالادست رودخانه دره مرادبیگ هزینه شده است.

اصلاح شبکه توزیع آب شرب روستای جعفرآباد با کمک پدر آبرسان ایران 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تحویل لوله توسط یک خیّر آبرسان و اجرای اصلاح شبکه توزیع آب شرب روستای جعفرآباد از توابع بخش سردرود شهرستان رزن، خبر داد.

فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: عملیات اجرایی اصلاح 1000 متر از شبکه توزیع آب روستای جعفرآباد، با ارسال لوله‌ها از بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی در اردیبهشت ماه 1403 انجام شد. بختیاری‌فر با بیان اینکه اصلاح شبکه توزیع آب روستای جعفرآباد به طول 1000 متر و با لوله پلی اتیلن سایز 63 میلی‌متر اجرا شد، مطرح کرد: اصلاح شبکه توزیع آب شرب این روستا به دلیل فرسودگی شبکه و در راستای کاهش هدر رفت آب صورت گرفت. وی با اشاره به اینکه عملیات حفاری با کمک دهیاری و شورای اسلامی روستا انجام شد، خاطرنشان کرد: 48 فقره از انشعابات آب این روستا نیز اصلاح و استاندارد سازی شد.

 

 

 

نظرسنجی

اگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کنید، به کدام یک از گزینه‌های تایید شده رای خواهید داد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها