|

پلمب ۶۵ واحد صنفی متخلف همدان در ماه رمضان

۶۵ واحد صنفی متخلف به دلیل «رعایت نکردن ضوابط ماه رمضان» در همدان پلمب شدند.

پلمب ۶۵ واحد صنفی متخلف همدان در ماه رمضان

به گزارش شبکه شرق، دادستان عمومی و انقلاب همدان تاکید کرد: در راستای برخورد با واحد‌های متخلف، تاکنون ۶۵ واحد صنفی که ضوابط ابلاغی در ماه مبارک رمضان را رعایت نکرده‌اند، در شهر همدان پلمب شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب همدان از پلمب ۶۵ واحد صنفی در همدان که ضوابط ابلاغی در ماه مبارک رمضان را رعایت نکردند، خبر داد.

عباس نجفی، دادستان عمومی و انقلاب همدان با اشاره به اهمیت نظارت، بازرسی و برخورد با واحدهای صنفی و اغذیه‌سراهای متخلف در ماه مبارک رمضان گفت: مردم مومن و خداجوی استان همدان همواره زیر سایه توجهات اهل بیت علیهم‌السلام، ادب حضور در ضیافت پروردگار و فضای معنوی و پرفیض ماه رمضان را ارج می‌نهند، بنابراین تمام دستگاه‌های مسئول در استان، از تدابیر و دستورات قضایی برای حفظ حرمت و شئون ماه مبارک رمضان مطلع هستند.

دادستان عمومی و انقلاب همدان تاکید کرد: در راستای برخورد با واحدهای متخلف، تاکنون ۶۵ واحد صنفی که ضوابط ابلاغی در ماه مبارک رمضان را رعایت نکرده‌اند در شهر همدان پلمب شده‌ است.

دادستان عمومی و انقلاب همدان ضمن آرزوی توفیق هر چه بیشتر شهروندان در بهره‌مندی از ماه پرفضیلت رمضان و تبریک بابت تقارن ماه میهمانی خدا با بهار طبیعت، ابراز امیدواری کرد که امسال نیز مانند سال‌های گذشته شاهد کاهش جرایم باشیم و مردم شریف همدان، به مانند گذشته در تعظیم شعائر اسلامی و پاسداشت حرمت این ماه اهتمام ویژه ورزند.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها