|

پلمب ۲۴ واحد صنفی در ماه رمضان در شهر ری

جزئیات پلمب ۲۴ واحد صنفی در شهرستان ری در ماه رمضان اعلام شد.

پلمب ۲۴ واحد صنفی در ماه رمضان در شهر ری

به گزارش شبکه شرق، فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: ۲۴ واحد صنفی هنجارشکن در ماه رمضان، در شهرستان ری پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از پلمب ۲۴ واحد صنفی متخلف و هنجارشکن در اجرای طرح نظارت بر اماکن در ایام ماه مبارک رمضان در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس به طور قاطع با افرادی که شئونات این ماه را رعایت نکنند، برخورد خواهد کرد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری روز جمعه در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای مصوبات صادره به منظور رعایت و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، طرح بازدید و نظارت بر واحد‌های صنفی در دستور کار پلیس قرار گرفت و به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس این فرماندهی از واحد‌های صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به بازدید از ۹۷ واحد صنفی این شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون، خاطرنشان کرد: در این طرح ۲۴ واحد صنفی به دلیل عدم توجه به اخطار‌های داده شده پلمب و به ۷۳ واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با تاکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و با محوریت طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف تا پایان ماه مبارک رمضان، یادآور شد: پلیس به طور قاطع با افرادی که شئونات این ماه را رعایت نکنند، برخورد خواهد کرد.

پلمب

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق زورگیر در حین سرقت و کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: با مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت تلفن همراه در محدوده «شهر ری»، و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع گشتزنی های هدفمند آغاز شد که سرانجام در یکم فروردین ماه امسال ماموران گشت نامحسوس پلیس آگاهی این ۲ سارق را با یک دستگاه موتورسیکلت هنگام سرقت مشاهده کردند.

سرهنگ طرهانی گفت: بلافاصله هر ۲ سارق که غافلگیر شده بودند، دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان ری منتقل شدند که در تحقیقات انجام شده به جرم خود اعتراف و در بازرسی از وسایلشان نیز یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: تاکنون سه شاکی این پرونده شناسایی و برای شکایت به پلیس آگاهی ری، دعوت شده اند و هر ۲ متهم با تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها