|

معاون خدمات شهری شهرداری همدان:

تمهیدات لازم برای تزریق و ایجاد فضای شاد و با نشاط برای روزهای پایانی سال و سال جدید اندیشیده است

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی شهردار همدان و مدیران شهری برای استقبال از بهار برگزار شده عنوان کرد: تمامی تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، ترافیکی، فنی، خدماتی و فرهنگی برای روزهای پایانی و سال جدید اندیشیده شده است.

تمهیدات لازم برای تزریق و ایجاد فضای شاد و با نشاط برای روزهای پایانی سال و سال جدید اندیشیده است

 

 به گزارش شرق ، معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی شهردار همدان و مدیران شهری برای استقبال از بهار برگزار شده عنوان کرد: تمامی تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، ترافیکی، فنی، خدماتی و فرهنگی برای روزهای پایانی و سال جدید اندیشیده شده است.
حامد جلیلوند افزود: سازمان آتش نشانی برای چهارشنبه سوری و روزهای پایانی سال از آمادگی کامل برخوردار بود و خوشبختانه با توجه به اطلاع رسانی ها و کارهای فرهنگی و آموزشی، آسیب های جدی و منجر به فوت نداشتیم.
 
وی با اشاره به اقدامات متنوع خدمات شهری گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مجموعه خدوم خدمات شهری ورود خوبی به تنظیف شهر داشتند و ۲۴ ساعته مشغول پاکسازی بودند و در روزهای پایانی سال حدود ۷۰۰ تن زباله بصورت روزانه حمل می شود.
 
این مقام مسئول در حوزه خدمات شهری شهرداری همدان به تشریح روش نوین برفروبی در زمستان امسال پرداخت و تصریح کرد: با اجرای این روش و بعد از عملیات برفروبی کمتر شاهد بروز مشکلات زیست محیطی، کاهش محسوس آلودگی و گرد و غبار بودیم.
 
وی با تاکید بر اینکه تزریق شادی و نشاط برای شهر و شهروندان در دستور کار مدیریت شهری است یادآور شد: این موضوع مورد تاکید شهردار همدان بوده و تلاش داریم با برنامه ریزی مناسب و در حد توان و بضاعت فضای خوبی را به مناسبت بهار دلها و بهار طبیعت ایجاد کنیم.
 
معاون خدمات شهری شهرداری همدان به بحث المان های فاخر در شهر همدان اشاره و عنوان کرد: امسال قرار است المان فاخر باباطاهر که توسط هنرمند شناخته شده در سطح ملی و بین المللی استاد ضیالدینی ساخته شود و در مراسمی با ویژه نصب شود و تلاش داریم هر ساله یک یا دو المان فاخر در نقاط مختلف شهر همدان نصب گردد.
 
جلیلوند افزود: ۱ میلیون و پانصد هزار قطعه گل فصلی و درخت و درختچه در نقاط مختلف شهر همدان کاشته می‌شود و همچنین به مناسبت هفته درختکاری ۸۰۰۰ نهال مثمر رایگان بین شهروندان توزیع می‌شود.
 
معاون خدمات شهری شهرداری همدان یکی از مهمترین اقدامات را اجرای آبیاری مکانیزه دانست و تصریح کرد: مطالعات این طرح در معاونت خدمات شهری تکمیل شد و‌ مدیران مناطق باید اجرای این طرح را در بودجه سال آینده مورد توجه قرار دهند.‌
 
 
وی به تشریح اقدامات حوزه سازمان مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی پرداخت و گفت: شهرداری همدان با در اختیار قرار دادن فضای مناسب از جمله بازار و بازارچه برای تدارک اقلام ضروری شهروندان همراهی خوبی با دولت، اصناف، صمت داشته است.
 
این مقام مسئول در حوزه معاونت خدمات شهری یکی از مهمترین اقدامات را ساماندهی دستفروشان دانست و تصریح کرد: با همراهی بازاریان خیابان بوعلی و دستفروشان، با کمترین تنش انضباط در این نقطه ایجاد شد و انشالله برنامه های مناسب از جمله تعیین فضای استاندارد، صدور کارت شناسایی، رعایت ساعت عبور و مرور و توجه به ملاحظات فرهنگی توسط این عزیزان پیگیری‌ می شود.
 
 حامد جلیلوند از آمادگی کامل اداره بحران در ایام تعطیلات خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای آمادگی و حضور نیروها به ویژه در مواقع بارندگی و شرایط اضطراری و بازدید دریچه‌های آب و فاضلاب ، مسیل ها، نهری ها و رودخانه‌ها با تدارک تجهیزات لازم اندیشیده شده است.
 
 در ادامه مدیر منطقه سه شهرداری همدان با بیان اینکه اقدامات لازم برای پنجشنبه آخر سال صورت گرفته شده گفت: با توجه به اینکه آرامستان در منطقه سه واقع شده اقدامات ترافیکی و خدماتی برای تسهیل در تردد شهروندان به باغ بهشت از جمله احداث میدان بهشت در آرامستان به منظور ساماندهی ترافیک انجام شده است .
محمد رضا فیض منش با بیان اینکه تردد شهروندان در پنجشنبه آخر سال به اوج خود می‌رسد تصریح کرد: همکاران ما با فضاسازی از جمله نصب بنر اذکار و ادعیه توجه خاصی به ایجاد فضای معنوی در آرامستان داشته اند.
 
وی افزود: شهرداری منطقه سه در مدیریت فضای سبز ورودی باغ بهشت ، نظافت و پاکیزگی، شستشوی معابر منتهی به آرامستان و ایجاد پارکینگ و ساماندهی پارک خودروها همکاری خوبی با اداره اوقاف و امور خیریه داشته است.
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها