|

جشن انقلاب اسلامی در جمعیت هلال احمر استان همدان برگزار شد

جشن انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه سال جاری با حضور نماینده مردم شریف همدان و فامنین، مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مشاور مدیرعامل، معاونین، کارکنان، بازنشستگان، نجاتگران، جوانان و داوطلبان در سالن اجتماعات ستاد هلال‌احمر استان برگزار شد.

جشن انقلاب اسلامی در جمعیت هلال احمر استان همدان برگزار شد

 به گزارش شرق، علی سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، به بیان عملکرد ۱۰ ماهه این جمعیت پرداخت و اظهار داشت: در طول این ۱۰ ماه، کلیه حوزه ها در تلاش بودند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن خدماتی را به هموطنان در سراسر استان ارائه دهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به روند جذب نجاتگران با درجه نجاتگر یکم پرداخت و افزود: با به پایان رسیدن بررسی مدارک نجاتگران در مرحله استانی، امیدواریم که تا پایان سال جاری بکارگیری نجاتگران به سرانجام برسد.

 

سنجربگی ضمن دعوت از خانواده بزرگ هلال‌احمر برای حضور پرشور در راهپیمایی ٢٢ بهمن، خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نیز با حضور حداکثری و آگاهانه مردم، برگ افتخار دیگری برای نظام جمهوری اسلامی به اثبات خواهند رساند.

 

وی تاکید کرد: مشارکت همگانی در انتخابات نه تنها دشمن شکن است بلکه به لحاظ ملی و امنیتی اهمیت دارد بنابراین همه باید تلاش کنیم تا این حماسه بزرگ در کشور رقم خورد.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها