|

شهردار همدان خبر داد:

انجام عملیات برفروبی با ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات و ۷۰۰ نفر نیروی انسانی به صورت مستمر

سید مسعود حسینی در خصوص عملیات برفروبی و پاکسازی معابر شهر همدان اظهار داشت: الحمدالله بعد از مدتها شاهد نزول رحمت الهی بودیم و همکاران ما از ساعت های آغازین بارش برف در سطح شهر مستقر شدند و پیوسته در حال خدمات رسانی به شهروندان بودند.

انجام عملیات برفروبی با ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات و ۷۰۰ نفر نیروی انسانی به صورت مستمر

به گزارش شرق ، شهردار همدان با اشاره به آمادگی کامل شهرداری همدان برای عملیات برفروبی گفت: ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی و ۷۰۰ نفر نیروی انسانی در چهار منطقه مشغول خدمت رسانی هستند. 

 

این مقام ارشد مدیریت شهری افزود: با توجه به آغاز بارش برف همکاران ما در شهرداری همدان از آمادگی لازم برخوردار بودند و تلاش دارند با برفروبی و یخ زدایی شرایط را برای سهولت در تردد شهروندان گرامی فراهم کنند.

 

شهردار همدان ضمن تاکید بر همکاری و مشارکت شهروندان با شهرداری در راستای تسهیل در عملیات برفروبی تصریح کرد: از همشهریان عزیز خواهشمندیم از پارک خودرو در معابر خودداری کنند تا همکاران و ماشین آلات بتوانند به نحو مطلوب خدمت رسانی کنند. 

 

سید مسعود حسینی با اشاره به فرایند عملیات زمستانی امسال گفت: تقسیم بندی عوامل انسانی و ماشین آلات به صورت منطقه ای صورت گرفته و هر منطقه با توجه به وسعت معابری که در اختیار دارد از عوامل انسانی و ماشین آلات مربوط به خود برخوردار است.

 

 

در ادامه معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به پیش بینی بارش رحمت الهی عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی که قبل از بارش ها در شهرداری همدان انجام شده بود، عوامل اجرایی ضمن آمادگی لازم به صورت مستمر پای کار برفروبی بودند .

 

حامد جلیلوند افزود: تمام تلاش مجموعه خدمات شهری این بود که با رعایت ضوابط و مقررات فنی و محیط زیستی و حداکثر توان تمام معابر را باز کنند تا تردد خودروها و شهروندان به سهولت صورت بگیرد. 

 

وی با تاکید بر پرهیز شهروندان از سفرهای درون شهری غیر ضروری افزود: خواهشمندیم شهروندان جهت ترددهای ضروری از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورت تردد با خودروهای شخصی تجهیزات زمستانی مجهز و لازم را همراه داشته باشند. 

 

همچنین در ادامه مدیر خدمات شهری شهرداری همدان عنوان کرد: با آغاز بارش برف از ساعت ۲۲ پنجشنبه شب عوامل انسانی و ماشین آلات سازمانی و خصوصی وارد عمل شدند و به صورت پیوسته مشغول خدمات رسانی بودند تا مشکلی در تردد پیش نیاید.

 

مرتضی رضایی با اشاره به شدت بارش ها از ساعت چهار صبح اظهار داشت: از ساعت ۵ صبح اقدامات مربوط به پاکسازی، برفروبی و یخ زدایی معابر انجام شد.

 

وی با بیان اینکه به لطف خدا نزولات آسمانی خوب بود افزود: طبق پیش بینی ها بارش ها ادامه دارد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده ماشین آلات و نیروی انسانی تا پایان بارش ها و برفروبی کامل به برفروبی ادامه دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها