|

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات کشور خبرداد:

ساخت ایمپلنت‌های دندان در همدان

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات کشور گفت: ایمپلنت از آمریکا، سوئیس، کره و چین وارد کشور می‌شود که ورود همدان به ساخت ایمپلنت‌های دندان می‌تواند این واردات را کاهش دهد.

ساخت ایمپلنت‌های دندان در همدان

به گزارش شرق ، محسن نادری‌منش مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات کشور به همراه دکتر احمد شانیان مدیرکل صمت از شرکت دانش بنیان تولید ایملنت‌های دندانی و ملزومات دندانپزشکی imb همدان بازدید کرد.

در این بازدید مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اشاره به رشد چشمگیر ایران در بحث پزشکی بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان همدان به خوبی در بحث پزشکی ورود کرده‌اند و بحث ایمپلنت دندان یکی از نیازهای اصلی کشور است.

وی افزود: ما شاهد ورود ایمپلنت از آمریکا، سوئیس، کره و چین هستیم که ورود همدان به ساخت ایمپلنت‌های دندان می‌تواند این واردات را کاهش دهد.

نادری‌منش با اشاره به لزوم توسعه این بخش بیان کرد: حمایت کامل خود را از بحث ملزومات پزشکی اعلام می‌کنیم و در این زمینه در بحث تأمین سرمایه از طریق تسهیلات از این شرکت حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته عنوان کرد: باید بتوانیم این محصولات را در صنعت پزشکی کشور با اعتمادسازی جابیندازیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها