|

مدیرکل راهداری استان همدان گفت:

اعلام نرخ مصوب بلیط اتوبوس ایام اربعین از مبدا همدان به مقصد مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: نرخ اتوبوس از مبدأ همدان به مقصد مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۴۲۰ هزار تومان، ۳۲ نفره ۳۵۰ هزار تومان و ۴۲ نفره ۲۵۰ هزار تومان است.

اعلام نرخ مصوب بلیط اتوبوس ایام اربعین از مبدا همدان به مقصد مهران

به گزارش شرق، مهرداد آهکی با اشاره به شروع طرح اعزام زائران اربعین اظهار کرد: قیمت مصوب بلیت اتوبوس از مبدأ استان همدان به مرز مهران به صورت سه نرخی برای اتوبوس‌های ۲۵، ۳۲ و ۴۲ نفره تعیین شده است.

وی افزود: طرح جابه‌جایی زائرین از ۲۷ مرداد ماه سال جاری شروع و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به نرخ بلیط‌ها گفت: نرخ مصوب بلیت اتوبوس برای جابه‌جایی زائرین اربعین با توجه به یک سر خالی بودن اتوبوس‌ها تعیین و ابلاغ شده که در استان همدان بر اساس ظرفیت اتوبوس‌ها به صورت سه نرخی است.

آهکی خاطرنشان کرد: نرخ اتوبوس از مبدأ همدان به مقصد مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۴۲۰ هزار تومان، برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۳۵۰ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۲ نفره ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به اتوبوس‌های فعال بیان کرد: ۴۷ شرکت حمل و نقل مسافری با ظرفیت تعیین شده در قالب ۱۹۲ دستگاه اتوبوس، ۷۱۶ دستگاه مینی‌بوس و ۷۱۸ دستگاه سواری کرایه برای اعزام زائران از ۲۷ مرداد ماه فعالیت خود را شروع و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه خواهند داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان عنوان کرد: شرکت‌های مسافربری موظف به فروش اینترنتی و حضوری بلیت در طول اجرای این طرح بوده و نرخ‌های اعلام شده فقط مربوط به ایام اربعین است.

آهکی با اشاره به نظارت بر نحوه سرویس‌دهی گفت: در صورت مشاهده تخلف و هرگونه نارضایتی، هم استانی‌ها می‌توانند موضوع را به نمایندگان مستقر در پایانه‌ها اطلاع داده یا از طریق شماره تلفن ۱۴۱و درگاه ۱۴۱ و نرم افزار ۱۴۱ مشکل مربوطه را به کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل گزارش دهند.

وی افزود: گشت‌های اربعین نیز به صورت ۲۴ ساعته و در قالب گشت‌های دروازه‌ای با حضور در محورهای مواصلاتی، تلاش می‌کنند تا زائران به سلامت از محورهای مواصلاتی استان مرکزی تردد کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها