|

طی مراسمی؛

مدیر کل راهداری وحمل نقل همدان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با حضور مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برگزار شد.

مدیر کل راهداری وحمل نقل همدان معرفی شد

به گزارش شرق، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با حضور مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برگزار شد.

در این مراسم ضمن قدر دانی از تلاش‌ها وخدمات جهادی آقای صادقی راد  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان مهرداد آهکی به عنوان مدیرکل جدید این اداره در استان همدان معرفی شد.

مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: استان همدان یکی از محور‌های ارتباطی مهم اتصال استان‌های غربی کشوربه مرکز وهمچنین محل رفت وآمد زائران اربعین است به گونه‌ای که ۷۰ درصد تردد زائران اربعین از این مسیر انجام می‌شود.

استان همدان در مدت ۹۶۰ روز خدمت صادقانه و تلاش های شبانه روزی صادقی راد شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای بود که شاخص ترین آنها کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده ای استان مخصوصاً در نوروز امسال بوده است.

قربانی گفت:  در مدت ۲۶ سال سابقه کاری خود کمتر مدیری را دیده ام که چنین پر تلاش و مردمی باشد که در انجام وظایف وخدمات در صف اول کاری باشد در هر ساعتی و در هر جایی که نیاز بوده با آمادگی کامل برای خدمت صادقانه حاضر بوده است.

قربانی در ادامه گفت: ما باید از تواناییها و تجربیات وی در سایر واحدهای راهداری و حمل و نقل جاده ای بهره بگیریم.

وی در ادامه افزود: کسی که در راه خدا کار میکند به نوعی با خدا معامله می کند و دعای خیر مردم بهترین پشتوانه برای همکاران خدمتگزار حوزه راهداری است.

قربانی در ادامه افزود: ساخت و نگهداری و حفظ امنیت راهها و نقش مدیریت ایمنی و حفظ جان رانندگان و کاربران جاده ای بر کسی پوشیده نیست که در استان همدان با تلاشها و مدیریت خوب مهندس صادقی راد مخصوصا در ایام اربعین و همچنین حمل و نقل کالاهای اساسی در زمان تردد از این استان صورت گرفتها ست تقدیر و تشکر کردند.

در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: همدان دروازه غرب کشور است تردد ستان و ۷۰ درصد تردد مسافران اربعین از این و باتوجه به افزایش ترددها خوشبختانه شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده ای در استان بوده ایم.

تیموری در ادامه افزود‌: در شاهد کاهش تصادفات رانندگی بوده ایم و این به دلیل شناسایی سازی نقاط حادثه خیز، رفع موانع وتوس راهها و ایجاد امنیت برای رانندگان بوده است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها