|

واژگونی اتوبوس زائران عراقی با پنج کشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: اتوبوس زائران عراقی که امروز (۲۸ خرداد ماه) واژگون شد، پنج کشته و ۳۱ مصدوم بر جای گذاشت.

واژگونی اتوبوس زائران عراقی با پنج کشته

به گزارش شبکه شرق، رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پیکر چهار کشته‌ حادثه واژگونی اتوبوس زائران عراقی با هماهنگی استانداری خراسان رضوی و وزارت امور خارجه به کشور عراق منتقل خواهد شد.

دکتر مجید درودی در حاشیه عیادت از مصدومان عراقی درباره آخرین وضعیت آسیب‌دیدگان حادثه واژگونی اتوبوس زائران عراقی خاطرنشان کرد: این حادثه که ساعت ۶.۳۰ صبح یکشنبه، ۲۸ خرداد ماه، اتفاق افتاد، پنج کشته و ۳۱ مصدوم بر جای گذاشت.

وی بیان کرد: به طور دقیق‌تر در این حادثه چهار تبعه کشور عراق و یک ایرانی جان باختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: این حادثه ۳۱ مصدوم بر جای گذاشت که از این تعداد ۲ مصدوم به دلیل وخامت حالشان با بالگرد اورژانس به مشهد منتقل شدند و یک مصدوم نیز به دلیل وضعیت حاد و اضطراری که داشت، در نیشابور تحت عمل جراحی قرار گرفت.

درودی با بیان اینکه حال عمومی سایر مصدومان مساعد است و تاکنون ۹ نفر ترخیص شده‌اند، گفت: به دلیل اینکه معتقد هستیم این افراد میهمانان حرم امام رضا(ع) هستند، یکی از هتل‌های نیشابور برای اسکان آنان هماهنگ شده و وسیله‌ هم نقلیه به صورت مستمر در اختیار همراهان مصدومان این حادثه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اضافه کرد: پیکر چهار کشته‌ این حادثه که تبعه عراق هستند، پس از طی مراحل قانونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی استانداری خراسان رضوی و وزارت امور خارجه به کشور عراق منتقل خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها