|

چه کشورهایی برای اولین سفر خارجی مناسب‌اند؟

ما در این نوشته به سراغ معرفی ۷ کشور جذاب رفته ایم که در کنار داشتن جاذبه های گردشگری متنوع، برای اولین سفر خارجی نیز گزینه ای عالی به حساب می آیند.

چه کشورهایی برای اولین سفر خارجی مناسب‌اند؟

با نزدیک شدن به نوروز٬ درخواست ها برای سفرهای نوروزی به اوج می رسد و خیلی ها به دنبال انتخابی مناسب برای خود و خانواده شان هستند. اما برای آن هایی که تا به حال از مرزهای ایران بیرون نرفته اند، انتخاب بهترین کشور برای اولین سفر خارجی نکته ای بسیار مهم به حساب می آید. به همین دلیل ما در این نوشته به سراغ معرفی ۷ کشور جذاب رفته ایم که در کنار داشتن جاذبه های گردشگری متنوع، برای اولین سفر خارجی نیز گزینه ای عالی به حساب می آیند.

 

برای سفر خارجی به چه مدارکی احتیاج دارید؟

در روزهای نزدیک به عید عده زیادی برای خرید تورهای نوروزی مثل تور نوروزی مالزی اقدام کرده یا دیگر کشورهای نزدیک به کشورمان را دارند. برای سفر به کشورهای خارجی اما نیاز به تهیه گذرنامه و ویزا دارید. البته با توجه به قانون لغو ویزا، تنها برای سفر به تعداد محدودی از کشورها از جمله ترکیه، ارمنستان و گرجستان نیاز به دریافت ویزا نیست و از این نظر جایی مثل ترکیه بهترین کشور برای اولین سفر خارجی محسوب شده و تنها دریافت گذرنامه کفایت می کند. در دیگر موارد، شما باید برای ویزای گردشگری به مقصد مورد نظر اقدام کنید. البته شرکت های گردشگری معتبر همچون مقتدرسیر تابان در کنار مشاوره کامل در این رابطه، در بسیاری از مقاصد با دریافت مدارک مورد نیاز روند دریافت ویزا را برایتان به انجام می رسانند.

بهترین کشورها برای اولین سفر خارجی

گرجستان

یکی از اولین کشورهایی که می توانید برای سفر خارجی خود انتخاب کنید، گرجستان است. بخصوص در تعطیلات عید، تور نوروز گرجستان می‌تواند یکی از انتخاب های جدی شما باشد. کشوری در نزدیکی ایران که به عنوان مقصدی ارزان شناخته شده و برای سفر به آن جا هم نیازی به تهیه ویزا ندارید. گرجستان از کشورهای بسیار زیبا در منطقه قفقاز به حساب می آید و دارای نقاط تاریخی متعدد و همچنین مناطق طبیعی شگفت انگیزی است که حتما ارزش دیده شدن را دارند.

ترکیه

ترکیه در هر شرایطی یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای خارجی در میان ایرانیان است. برای سفر به این کشور نیز نیازی به دریافت ویزا ندارید و در عوض، شهرهای بسیار زیادی در این کشور هستند که هر کدام با جاذبه هایی متفاوت می توانند به عنوان مقصدی مناسب برای سفرتان تلقی شوند. استانبول، آنتالیا، کاپادوکیا و مارماریس تنها تعداد اندکی از این شهرهای زیبا و شگفت انگیز به حساب می آیند.

امارات

امارات نیز بهترین کشور برای اولین سفر خارجی در حاشیه خلیج فارس است. جدا از این که روند دریافت ویزا برای سفر به این کشور خیلی ساده است، از طرف دیگر امنیت بالای دبی، جاذبه های پر تعداد این شهر و همچنین سواحل آن جا باعث می شود تا اولین سفر شما به یک تجربه عالی بدل شود. دبی به طور کلی از جمله مقاصد محبوب توریستی در جهان بوده و در سفر به این شهر، عده ی زیادی از گردشگران از سراسر جهان را در آن جا مشاهده خواهید کرد.

مالزی

مالزی نیز کشوری بسیار امن است که جمعیتی اغلب مسلمان دارد و البته جزو کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان به حساب می آید. این کشور نیز دارای مقاصد متنوع از جمله مقاصد ساحلی بوده اما پایتخت مالزی، کوالالامپور بیش از دیگری شهرهای آن میان گردشگران محبوب است. شهری بزرگ و پرهیاهو که دارای پارک های تفریحی مختلف و مراکز خرید پرتعدادی ست و یکی از زیباترین پایتخت های جهان به حساب می آید.

ژاپن

سفر به ژاپن با توجه به قوانین سخت گیرانه ویزا در این کشور راحت نیست اما شما می توانید با کمک شرکت های گردشگری پر سابقه همچون مقتدرسیر تابان، ویزای ژاپن را دریافت کرده و یک سفر فراموش نشدنی به این کشور داشته باشید. ژاپن کشوری متفاوت و امن است که جاذبه های گردشگری بی پایانی را در شهرهای مختلف خود میزبانی می کند. نوروز امسال مقتدرسیر تابان تورهای لاکچری و فوق العاده ای را به این مقصد برگزار می کند که می توانید شرایط و خدمات آن ها را در سایت این مجموعه به آدرس mstiran.com مشاهده کنید.

تایلند

سفر به تایلند نیز نسبتا ساده است و از خیلی جهات این سرزمین زیبا بهترین کشور برای اولین سفر خارجی به حساب می آید. شما برای سفر به تایلند گزینه های زیادی پیش رو دارید. از جزایر و شهرهای ساحلی پر تعداد و بسیار زیبا گرفته تا بانکوک پایتخت تایلند که پر بازدید ترین شهر توریستی در جهان شناخته می شود و بعضی از جذاب ترین مراکز تفریحی آسیا را در خود جای داده است.

هلند

اگر به فکر سفر به اروپا هستید، بهتر است برای اولین سفر خود هلند را مد نظر داشته باشید. هلند به نسبت خیلی دیگر از کشورهای اروپایی، کشوری ارزان برای سفر بوده، بسیار امن است و همچنین مردمش به مهمان نوازی شهرت دارند. شما در این کشور می توانید در آمستردام اقامت داشته باشید و از زیبایی این شهر که در جهان معروف است استفاده کنید. همچنین با توجه به این که بخش زیادی از مردم هلند بر خلاف فرانسه، به زبان انگلیسی مسلط هستند در سفر به آن جا دچار مشکل نخواهید شد.

با خیال راحت به نقاط مختلف جهان سفر کنید

وقتی بهترین کشور برای اولین سفر خارجی خود را انتخاب کردید، بسیار مهم است که در ادامه یک شرکت گردشگری مطمئن را نیز برای خرید تور پیدا کرده و با مشاوره کامل از شرایط تور و همچنین مدارک مورد نیاز پا به اولین ماجراجویی خود خارج از مرزهای ایران بگذارید. ما در این رابطه مقتدرسیر تابان را به شما معرفی می کنیم که در کنار خدمات عالی، چه در مورد مشاوره قبل از خرید و چه در طول سفر همیشه همراه شما خواهد بود تا شما بتوانید با خیال راحت به تفریح در مقصد مورد نظر خود بپردازید.

برای رزرو تور و مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۷۵۲۱۲ – ۰۲۱ تماس گرفته یا همان طور که گفتیم، به سایت رسمی مقتدرسیر تابان به آدرس mstiran.com مراجعه نمایید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها