|

با لوکس ترین هتل های تهران آشنا شوید

تهران به عنوان پایتخت ایران سالانه میزبان مهمانان زیادی از سراسر ایران و حتی خارج از کشور است. با آنکه این شهر مقصدی تجاری و کاری برای اغلب مسافران است، اما نمی‌توان از جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی آن صرف نظر کرد. فارغ از هدف سفرتان به تهران، شما به محل اقامت خوب و لوکسی نیاز خواهید داشت. در ادامه با هم لوکس ترین هتل های تهران مانند هتل پارسیان آزادی را خواهیم شناخت.

با لوکس ترین هتل های تهران آشنا شوید

تهران به عنوان پایتخت ایران سالانه میزبان مهمانان زیادی از سراسر ایران و حتی خارج از کشور است. با آنکه این شهر مقصدی تجاری و کاری برای اغلب مسافران است، اما نمی‌توان از جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی آن صرف نظر کرد. فارغ از هدف سفرتان به تهران، شما به محل اقامت خوب و لوکسی نیاز خواهید داشت. در ادامه با هم لوکس ترین هتل های تهران مانند هتل پارسیان آزادی را خواهیم شناخت.

هتل پارسیان آزادی

یکی از بهترین هتل های تهران

هتل پارسیان آزادی در خیابان دربند تهران واقع شده است. در 25 طبقه و بیش از 450 اتاق و سوئیت، این هتل پذیرای شمار زیادی از مسافران و مهمانان این شهر است. هتل هایت نام قدیمی هتل پارسیان بوده و از آغاز به فعالیت در 1386 با این عنوان شناخته می‌شده است. دسترسی به امکانات متعدد از جمله اینترنت رایگان و مینی بار در اتاق از مزایای این هتل است.

از جمله دیگر امکانات جذاب و منحصربه‌فرد این هتل می‌توان به لانژ VIP آن اشاره کرد که در طبقه‌ی 23 قرار دارد. سرو غذاهای متنوع ایتالیایی و ژاپنی در رستوران کنزو دیگر مزیت مهم این هتل است. امکان صرف رایگان صبحانه در رستوران و یا در اتاق نیز برای مهمانان فراهم است. مجهز بودن به سیستم هوشمند مدیریت ساختمان BMS سبب بهینه‌سازی مصرف انرژی و آب در این هتل شده و آن را به اولین هتل سبز ایران بدل کرده است.

اگر قصد برگزاری همایش یا جلسات کاری خود در یک آمفی‌تئاتر را دارید، می‌توانید از سالن‌های متعدد هتل پارسیان بهره ببرید. هتل پارسیان در موقعیت مکانی ایده‌آلی قرار گرفته است و به نقاط مهم شهر از قبیل نمایشگاه بین‌المللی، مجموعه ورزشی انقلاب، توچال، کاخ سعدآباد و ... دسترسی آسانی دارد.

هتل ویستریا

ویستریا از جمله هتل‌های لوکس تهران است که طراحی و اجرای آن از سوی مهندسین ایرانی و کانادیی انجام شده است. بهره‌مندی از طراحی نئوکلاسیک، ارائه‌ی خدمات رفاهی لوکس و موقعیت مکانی عالی سبب برتری هتل ویستریا نسبت به اغلب هتل های تهران شده است. با 20 طبقه (8 طبقه‌ی منفی) و 90 اتاق، هتل ویستریا در خیابان دربند آماده‌ی پذیرایی از شماست.

امکان میل انواع غذاهای ایرانی و خارجی در روف گاردن هتل، جایی که به منظره‌ی زیبایی رشته کوه البرز اشراف دارد، تجربه‌ای لذت‌بخش برای هر مسافری خواهد بود. اگر برای تفریح به تهران سفر کرده‌اید و می‌خواهید به جاذبه‌های گردشگری آن سر بزنید، اقامت در این هتل انتخابی ایده‌آل برای شماست. با اقامت در هتل ویستریا به اماکنی هم‌چون کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد، اسکی شمشک، دربند، موزه‌های تاریخی و ... دسترسی آسان خواهید داشت.

هتل اسپیناس پالاس تهران

مانند هتل پارسیان آزادی، هتل اسپیناس پالاس یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران است که در سعادت آباد قرار دارد. این هتل 5 ستاره 400 اتاق و سوئیت را در 20 طبقه برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل در ابعاد و با امکانات متنوعی (سوئیت جونیور، خانوادگی، رویال، لاکچری و ...) طراحی شده‌اند. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان به مینی بار نوشیدنی، کافی‌نت، سالن ورزشی بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی و ... اشاره کرد. کافی‌شاپ و رستوران هتل با لذیذترین غذاها و نوشیدنی‌ها آماده‌ی پذیرایی از مهمانان هستند.

هتل اسپیناس پالاس در موقعیت مکانی ایده‌آلی قرار گرفته است. دسترسی به اماکن گردشگری از قبیل پارک ژوراسیک، نمایشگاه بین‌المللی، مجموعه ورزشی اریکه و ... از مزایای مهم اقامت در این هتل است.

هتل اسپیناس

هتل اسپیناس را با هتل اسپیناس پالاس اشتباه نگیرید. این هتل در بلوار کشاورز واقع شده است و اغلب مردم آن را با نام هتل اسپینال خلیج فارس می‌شناسند. 224 اتاق مجلل و مجهز در این هتل در تمام طول سال میزبان مهمانان از سراسر کشور هستند. با اقامت در هتل اسپیناس از امکانات رفاهی متنوعی از قبیل استخر، سونا و جکوزی و هم‌چنین باشگاه بدنسازی بهره‌مند خواهید بود.

اگر به غذاهای بین‌المللی و به ویژه غذاهای مدیترانه‌ای علاقه دارید حتماً به رستوران این هتل سری بزنید. بازار کامپیوتر تهران و موزه هنرهای معاصر از جمله امکان تجاری و گردشگری مهم در اطراف این هتل هستند. این هتل را در بلوار کشاورز، شماره 126 خواهید یافت.

هتل پارسیان استقلال تهران

از جمله لوکس ترین هتل های تهران که در تقاطع بزرگراه چمران و ولیعصر واقع شده است. امکانات رفاهی منحصربه‌فرد و لوکس را می‌توان از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل دانست. مهمانان این هتل می‌توانند از امکانات متنوعی هم‌چون باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، استخر، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، لاندری، اینترنت رایگان، فروشگاه سوغاتی و ... بهره‌مند شوند.

از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل پارسیان استقلال وجود رستوران‌های متنوع در آن است. این رستوران‌ها عبارتنداز:

  • رستوران ترکی مطبخ (که شعبه‌ی اصلی آن در کشور ترکیه واقع شده است) که با غذاهای ترکیه‌ای، ایتالیایی، مکزیکی و انواع غذاهای دریایی پذیرای مهمانان است.

  • رستوران رز که چشم‌اندازی دلنشین و زیبا به کوه‌های شمال دارد.

  • رستوران لبنانی الحیات که غذاهای متنوع عربی را به مهمانان ارائه می‌کند.

  • رستوران فصلی گیله‌وا که انتخاب اول طرفداران غذاهای اصیل ایرانی‌ست.

رزرو هتل های تهران با فلای تودی

برای رزرو هتل پارسیان آزادی تهران چه کنیم؟ شما به راحتی و با تماس با فلای تودی می‌توانید مناسب‌ترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. دوست دارید هتل مورد نظر چه امکاناتی داشته باشد؟ دسترسی آسان به چه نقاطی برایتان اهمیت دارد؟ تا چه اندازه به منوی غذای رستوران هتل اهمیت می‌دهید؟ چه بودجه‌ای برای اقامت در نظر دارید؟ با پاسخ به این سوال‌ها کارشناسان فلای تودی از بین لوکس ترین هتل های تهران، بهترین گزینه را با صرف کم‌ترین زمان به شما معرفی خواهند کرد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها