|

ورزشگاه قزوین برای حضور زنان مناسب‌سازی شد

استاندار قزوین گفت: ورزشگاه بر اساس استانداردهای موجود برای حضور زنان مناسب‌سازی شده و از سازمان لیگ درخواست داریم که مجوز حضور زنان در ورزشگاه سردار آزادگان را برای همه بازی‌های تیم شمس آذر فراهم کند.

ورزشگاه قزوین برای حضور زنان مناسب‌سازی شد

به گزارش شبکه شرق، محمدمهدی اعلایی در حاشیه بازدید از مراحل نهایی آماده‌سازی ورزشگاه سردار آزادگان گفت: موضوع میزبانی قزوین در مسابقات لیگ برتر قطعی شده و براساس بازدیدهای انجام شده از سوی سازمان لیگ امکان برگزاری مسابقات در قزوین وجود دارد.

استاندار قزوین افزود: کمیته‌ای در استان شکل گرفت که زیرساخت‌های لازم را تامین کند و به‌رغم محدودیت‌های بودجه‌ای بخش عمده‌ای از اقدامات با بودجه استان تامین شده است، البته متولی اصلی بازسازی و آماده‌سازی، سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بوده که بخشی از تعهدات را انجام داده و بخش دیگر هم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تمام تعهدات استانی و حتی موارد بیشتر هم برای آماده‌سازی ورزشگاه انجام شده است، گفت: در بخش پارکینگ، فضا برای پارک خودرو به اندازه کافی وجود دارد و شهرداری باید نسبت به مناسب‌سازی محیط اقدام کند که در این زمینه هم هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: ورزشگاه بر اساس استانداردهای موجود برای حضور بانوان مناسب‌سازی شده و از سازمان لیگ درخواست داریم که مجوز حضور زنان در ورزشگاه سردار آزادگان را برای همه بازی‌های تیم شمس آذر فراهم کند.

 

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها