|

تساوی بدون گل بازی اروگوئه و کره‌جنوبی

بازی اروگوئه و کره‌جنوبی عصر امروز در ورزشگاه اجوکیشن سیتی در قالب رقابت‌های گروه H جام جهانی 2022 قطر برگزار شد.نهایتا بازی هم بدون گل به پایان رسید.

تساوی بدون گل بازی اروگوئه و کره‌جنوبی

به گزارش شبکه شرق، نخستین دیدار گروه H جام جهانی قطر بین تیم‌های اروگوئه و کره‌جنوبی ساعت 16:30 امروز (سوم آذر) در ورزشگاه اجوکیشن سیتی قطر برگزار شد.

سرخیو روچت، دیگو گودین، خوزه خیمنز، ماتیاس اولیویرا، مارتین کاسرس، فده والورده، ماتیاس وسینو، رودریگو بنتانکور، داروین نونیز، لوییس سوارز، فاکوندو پلیستری ۱۱ بازیکن اروگوئه هستند که با نظر دیگو آلونسو در ترکیب این تیم مقابل کره‌جنوبی بازی می‌کنند.

کیم سئونگ‌یو، کیم جن‌سو، کیم مین‌جائه، جونگ وویونگ، هوانگ این‌بئوم، سون هیونگ‌مین، لی جائه‌سونگ، کیم مون‌هوان، هوانگ اوی‌جو، نا سانگ‌هو، کیم یونگ‌گوان نیز نفرات منتخب کره‌جنوبی هستند که از ابتدا بازی، مقابل اروگوئه به میدان رفته‌اند.

این بازی با سوت کلمنت تورپین داور فرانسوی راس ساعت 16:30 آغاز شد.

نیمه اول

حرکت سریع نونیز در زمین کره در دقیقه 13 و پاس او پشت مدافع و داخل محوطه کره روی سر وسینو نشست ولی او ضربه نا امید کننده‌ای به توپ زد و این موقعیت از دست رفت

در دقیقه 19 خیمنز از نزدیکی‌های خط میانه زمین و روی یک ضربه شروع مجدد با یک توپ بلند فده والورده را پیدا می‌کند و این بازیکن با کنترل توپ فوق‌العاده روی قوس محوطه، توپ را به کنترل خود درآورد ولی ضربه فده از بالای دروازه به بیرون رفت

ضد حمله برق آسا از آبی‌پوشان اروگوئه در دقیقه 28 با استارت سریع اولیویرا از میانه زمین به سمت محوطه کره آغاز شد اما پاس این بازیکن از روی خط محوطه جریمه برای نونیز، چنگی به دل نزد و دروازه‌بان کره پیش از نونیز، توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه 34 بازی چشم نواز نماینده آسیا و جدی ترین موقعیت بازی با پاس داخل محوطه برای کیم خلق شد. پاس زمینی و در عرض کیم در نزدیکی‌های محوطه شش قدم به اوی‌جو رسید ولی ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای تیر دروازه به بیرون رفت تا آه حسرت از نهاد هواداران سرخ پوش بلند شود.

اروگوئه و کره‌ جنوبی

در نهایت هیچ کدام از حملات دو تیم تا پایان نیمه اول منجر به گل نشد. 

 

نیمه دوم

دو تیم در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم جدال درگیرانه‌ای داشتند و بازی در میانه میدان جریان داشت.

در دقیقه 62 ضد حمله و نفوذ داروین نونیز به محوطه جریمه و در نهایت ضربه این بتزیکن در زاویه‌ بسته با واکنش دروازه‌بان کره‌ای‌ها دفع شد.

در دقیقه 64 پاس بلند از نزدیکی محوطه اروگوئه برای نونیز با استارت سریع این بازیکن همراه بود و از خوش شانسی او مدافع مقابل او تعادلش را از دست داد و نونیز به نفوذش ادامه داد وارد محوطه شد ولی پاس در عرض این بازیکن به خوبی بوسیله دروازه‌بان کره دفع شد. پیش از نفوذ درون محوطه نونیز می‌توانست سوارز را در تیر دوم پیدا کند اما ترجیح داد نفوذ کند و این موقعیت از دست رفت.

با حضور کاوانی در زمین، تحرک و سرعت خط حمله اروگوئه افزایش پیدا کرده. در دقیقه 81 این بازیکن با یک کنترل خوب در زمین کره توپ را به نونیز می‌سپارد و نونیز با حرکت در عرض به سمت دروازه کره شوت می‌زند ولی توپ او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها