|

کامل‌ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران معرفی شد

تب دیجیتال مارکتینگ چند سالی است که به شدت در کشور ما فراگیر شده و در مدت زمانی کوتاه، تعداد زیادی از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران ظهور کرده و به کسب‌وکارها خدمات مختلف ارائه می‌دهند.

کامل‌ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران معرفی شد

کامل‌ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران

سئوروز قدیمی‌ترین آژانس سئو ایران بود که از سال 1386 تا 1401 در ایران فعال بود و بیش از صدها پروژه برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در سراسر کشور انجام داد. در سال 1401 این آژانس با گسترش خدمات خود به آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس تحت عنوان وب آنجل تبدیل شد که طی مدت زمانی کوتاه، به عنوان کامل‌ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس ایران معرفی شد.

 

این آژانس با داشتن سه دپارتمان مارکتینگ، محتوا و توسعه وب خدمات خود را در زمینه‌های زیر به تمام کسب‌‍وکارهای علاقه‌مند به رشد ارائه می‌کند:

دپارتمان مارکتینگ

هر نوع بازاریابی که به صورت آنلاین انجام می‌شود، زیرمجموعه دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرد. با بازاریابی دیجیتال، امکان دسترسی به افرادی را پیدا می‌کنید که به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند. سپس با تبلیغات و بازاریابی هدفمند برای این افراد، همیشه جلوی چشمان آن‌ها قرار گرفته و تنها گزینه منطقی آن‌ها برای خرید خواهید بود.

  • سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال، افزایش سرعت سایت، بهینه‌سازی شبکه‌های اجتماعی و ...

  • کمپین‌های تبلیغاتی سوشال مدیا، ایمیل، تلفنی، 360 درجه، گوگل ادز، رپورتاژ و PPC

  • مدیریت صفحات کسب‌وکارها در اینستاگرام، x (توئیتر سابق)، لینکدین، توئیچ و ...

  • 11111

دپارتمان محتوا

بازاریابی محتوا هسته اصلی هر نوع بازاریابی دیجیتال است. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید تبلیغات انجام دهید، سئو انجام دهید یا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت گسترده‌تری داشته باشید، در هر صورت به محتوای باکیفیت نیاز خواهید داشت. برای موفقیت در تولید محتوایی که متناسب با سلایق و نیازهای مخاطبان هدف شما باشد، قطعاً باید با آژانس دیجیتال مارکتینگی همکاری کنید که تجربه زیادی در این زمینه دارند.

  • تولید انیمیشن، تصویربرداری، موشن گرافیک، عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی، پادکست و ...

  • سناریونویسی ویدیوهای اینستاگرام، محتوای گرافیکی، محتوای ویدیویی، محتوای کمپین تبلیغاتی، محتوای پست گرافیکی، محتوای تصویری، گرافیک و استوری موشن و ...

  • تولید محتوا با هوش مصنوعی، توضیح محصولات، محتوای تخصصی، محتوای رپورتاژ، محتوای خبری، محتوای بلاگ، UX Writing، کپی رایتینگ و ...

دپارتمان توسعه وب

وب‌سایت شما ویترین کسب‌وکارتان است. اولین قدم برای حضور قدرتمند در فضای آنلاین این است که سایتی داشته باشید که بهترین تجربه کاربری را در کنار محتوای باکیفیت و صفحات سریع قرار داده و تجربه‌ای ملموس و شگفت‌انگیز را برای کاربران رقم می‌زند. اگر وب‌سایت و تجربه کاربری خوبی داشته باشید، گوگل هم قدردان شما بوده و با قرار دادن شما در میان رتبه‌های برتر صفحه نتایج جستجوی خود، موجب رشد روزافزون ترافیک ورودی به سایت و تعداد مشتریان احتمالی شما خواهد شد.

  • طراحی UX، طراحی UI، طراحی محصول، تدوین استراتژی UX، تحقیق تجربه کاربری و ...

  • طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت شرکتی، پشتیبانی سایت، طراحی سایت، ریدیزاین سایت و ...

  • طراحی صفحه لندینگ اختصاصی، طراحی سایت تک صفحه‌ای، طراحی سایت با CMS اختصاصی، مدیریت سایت دارای CMS اختصاصی، ریدیزاین سایت دارای CMS اختصاصی و ...

برای موفقیت در بازار آنلاین، فقط به یک انتخاب درست نیاز دارید

دیجیتال مارکتینگ هم اکنون در داغ‌ترین وضعیت خود در بازار ایران قرار دارد و با رشد روزافزون تکنولوژی‌ها و استفاده ما انسان‌ها از کانال‌های دیجیتال مختلف، قرار هم نیست به زودی جایی برود. با سوار شدن بر روی کشتی بازاریابی دیجیتال در زمان مناسب و قبل از این که دیر شده باشد، می‌توانید کسب‌وکار و درآمد خود را به قله‌های جدیدی که تصور نمی‌کردید، برسانید. کافیست در انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ مناسب برای همکاری دقت کنید. پیشنهاد ما، قطعاً آژانس دیجیتال مارکتینگی است که سابقه زیادی در فعالیت در بازار ایران داشته و با چم و خم این حوزه کاملاً آشناست.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها