|

پوش نوتیفیکیشن چه تاثیری در افزایش فروش کسب و کارهای آنلاین دارد؟

در دنیای دیجیتال مارکتینگ یکی از دغدغه های مهم مدیران حفظ مشریان و تکمیل فرآیند خرید آنها است.

پوش نوتیفیکیشن چه تاثیری در افزایش فروش کسب و کارهای آنلاین دارد؟

در دنیای دیجیتال مارکتینگ یکی از دغدغه های مهم مدیران حفظ مشریان و تکمیل فرآیند خرید آنها است. پوش نوتیفیکیشن یک پیام بصری است که مخاطب را از موجود شدن کالا، ارایه تخفیف یا تکمیل فرآیند خرید آگاه می کند.

پوش نوتیفیکیشن پیامی شبیه به پیام کوتاه است با این تفاوت که برای این کار به اطلاعات تماس مخاطبان نیازی نیست. مخاطبان با میل باطنی به اپلیکیشن شما اجازه پوش نوتیفیکشن می‌‌دهند. در ادامه خواهیم گفت که چگونه این پیام در افزایش تعامل با کاربرها و رشد کسب‌وکار تاثیرگذار است.

پوش نوتیفیکیشن در کسب و کارها

پوش نوتیفیکیشن در صنعت فروش به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی شناخته شده که صاحبان مشاغل و بازاریابان می‎توانند از این طریق مخاطبان خود را از خدمات و تخفیفات مطلع کنند.

هنگامی که کاربر وارد سایت می‌شود، پیامی کوتاه یا همان پوش نوتیفیکیشن را دریافت می‎کند. اگر کاربر مایل باشد اعلان‎های شما را دریافت کند، زمینه‎ای برای ارتباط بیشتر و سریع‎تر فراهم می‎شود. هم‎چنین کاربر جذب سایت و اپلیکیشن می‎شود. شما می‎توانید در پیام پوش نوتیفیکیشن اطلاعات جدیدتری بدهید تا بازخورد مثبت کاربر را دریافت کنید.

کاربردهای اصلی پوش نوتیفیکیشن

  • ارسال اخبار فوری، جذاب و مهم برای رسانه‌ها و جذب گسترده‌ ترافیک به لینک هدف

  • ارسال پیشنهاد‌های لحظه‌ای و روزانه به کاربران عضو و تبدیل کردن آنها به مشتری

  • ارسال به‌روزرسانی‌های جدید اپلیکیشن یا وب‌سایت و اطلاع کاربران از تغییرات

  • اعلان خبر آغاز جشنواره‌ها و تخفیف‌های جدید

چرا بازاریابی با پوش نوتیفیکیشن مهم است؟

  • اطلاع رسانی بهتر

  • امنیت بیشتر

  • مشارکت بالاتر

  • بینش مفید

  • کانال ارتباطی ارزان

  • بازدهی بالای سرویس

امکانات پوش نوتیفیکیشن

شما می‎توانید این پیام‎ها را زمان‎بندی کنید و حتی بسته به موقعیت آن‎ها را سفارشی کنید. به عنوان مثال زمانی که مشتری سبد خرید را رها کرده، یک پیام یادآوری دریافت می‎کند یا اگر برای مدت طولانی خرید نکرده است پیام‎هایی مبنی بر پیشنهادهای خرید ویژه و تخفیف دریافت کند.

پوش نوتیفیکیشن برای چه مواردی استفاده می‎شود؟

پوش نوتیفیکیشن‌های می‎توانند برای این موارد به کار گرفته شوند:

تعامل با مشتریان

 یک کاربر به طور متوسط از 9 برنامه در روز استفاده می‎کند. بعضی برنامه‎ها کاربرد خاصی ندارند و ممکن است توسط کاربر حذف نصب شوند. شما باید کاربر را درگیر نگه دارید و این جاست که پوش نوتیفیکیشن مهم می‎شود.

هدایت مشتری به سمت خرید در فروشگاه

پوش نوتیفیکیشن می‎تواند شکاف بین کانال‎های آنلاین و آفلاین را پر کند. به گزارش گوگل 82 درصد از کاربران از تلفن همراه خود برای خرید آنلاین استفاده می‎کنند. می‎توانید از این فرصت با پوش نوتیفیکیشن استفاده کنید و مشتریان بیشتری جذب کنید.

حفظ مشتریان

حفظ مشتریان از به دست آوردن مشتری سخت‎تر است. گزارش‌ها حاکی از آن است که ارسال اعلان ورود به یک مشتری جدید در هفته اول می‌تواند منجر به افزایش ۷۱ درصدی نرخ نگهداری اپلیکیشن شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها