|

از ویاوالت تا کیف‌پول کوینکس: دروازه نهایی به‌سوی وب3

از ویاوالت تا کیف‌پول کوینکس: دروازه نهایی به‌سوی وب3

 

صرافی جهانی رمزارز پیشگام کوینکس، اخیراً از ارتقای کامل ویاوالت (ViaWallet)، که کیف‌پول کوینکس و نسل بعدی کیف‌های رمزارز است، خبر داد. این کیف‌پول برای کاربران همچون دروازه ساده‌ای به دنیای در حال ظهور امور مالی غیرمتمرکز و اپلیکیشن‌های وب3 است.

به‌موازات کمرنگ‌تر شدن مرز بین امور مالی و فناوری، کیف‌پول کوینکس پلتفرمی همه‌منظوره برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال در سرتاسر بلاک‌چین‌ها و پروتکل‌های متنوع موجود ارائه می‌کند. کیف‌پول کوینکس، ضمن تکامل هویت برندش، به دنبال ایجاد آشنایی و اعتماد است تا مخاطبان بیشتری به خدمات و پیشنهادات غیرمتمرکز دسترسی پیدا کنند. این کیف‌پول موانع بر سر راه کاربران جدید و موجود را برای ورود به و کاوش ایمن در دنیای رمزارزها کاهش می‌دهد. این کیف‌پول از 52 زنجیره عمومی رایج، ازجمله بیت‌کوین، اتریوم، BNB Chain، پالیگان و سولانا، پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند به‌گونه‌ای یکپارچه به ذخیره، ارسال، دریافت، مبادله، استیک، و تعامل با توکن‌های بزرگ‌ترین رمزارزها و داغ‌ترین آلت‌کوین‌ها بپردازند.

هایپو یانگ، بنیانگذار و مدیرعامل کوینکس، گفت: «کیف‌پول کوینکس پیچیدگی‌های تعاملات بلاک‌چین را از بین می‌برد و درعین‌حال امکانات موجود را گسترش می‌دهد. این کیف‌پول به معامله‌گران تازه‌وارد و مجرب حوزه رمزارزها پایگاه خانگی ساده و امن یکسانی را برای انجام کلیه فعالیت‌های وب3 ارائه می‌کند.»

رابط‌های بصری همراه با قابلیت‌های قوی منجر به شکل‌گیری تجربه‌ کاربر در سطح بعدی می‌گردد. کاربران نه‌تنها می‌توانند تراکنش‌های امنی را با رمزارزها انجام دهند، بلکه می‌توانند به اپلیکیشن‌های وب3، که شامل امور مالی غیرمتمرکز، ان‌اف‌تی‌ها، متاورس و ورای آن هستند، نیز دسترسی پیدا کنند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کیف‌پول عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی چند زنجیره‌ای از بیش از 1 میلیون توکن
  • کارکرد سواپ توکن چند زنجیره‌ای داخلی
  • موجودی NFT و انتقال چند زنجیره‌ای
  • دریافت پاداش استیک از پروتکل‌های اثبات سهام (PoS)
  • تسریع در انجام تراکنش‌های بیت‌کوین

 

کوینکس به بهبود عملکرد محصولاتش و گسترش کارکردهایشان برای هماهنگی با چشم‌انداز در حال تکامل وب 3 ادامه خواهد داد. ارتقاء ویاوالت به کیف‌پول کوینکس نشانه تعهد کامل کوینکس به نوآوری است و تجربیات و ظرفیت‌های کاربری را غنی‌تر می‌کند. کیف‌پول کوینکس، برای جشن گرفتن این ارتقای بزرگ، کمپین‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای کاربران موجود و سایرین راه‌اندازی خواهد کرد. اطلاعات بیشتر در این رابطه از طریق کانال‌های رسمی کوینکس اعلام خواهند شد.

آینده مدیریت رمزارز را با کیف‌پول کوینکس تجربه کنید. همین حالا دانلود کنید.

 

درباره کوینکس

صرافی جهانی رمزارز کوینکس، که در سال 2017 تأسیس شد، متعهد به تسهیل معاملات است. این پلتفرم خدمات وسیعی، ازجمله معاملات اسپات و مارجین، معاملات فیوچرز، سواپ، بازارسازی خودکار (AMM) و خدمات مدیریت مالی را به بیش از 5 میلیون کاربر در بیش از 200 کشور و منطقه جهان ارائه می‌دهد. کوینکس، از بدو تأسیس، همواره به اصل خدماتی «در اولویت بودن کاربر» پایبند بوده است. کوینکس، با هدف خالصانه ایجاد فضایی منصفانه، محترمانه و ایمن برای معاملات رمزارزها، محصولات و خدمات با کاربری آسانی را به کاربران برای دسترسی آسان به دنیای رمزارزها ارائه می‌کند.

 

درباره کیف‌پول کوینکس

کیف‌پول کوینکس پیچیدگی را از تعاملات بلاک‌چین حذف می‌کند و امکانات معامله‌گران تازه‌وارد و مجرب حوزه رمزارزها را افزایش می‌دهد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کیف‌پول، مثل پشتیبانی چند زنجیره‌ای، نقل و انتقالات NFT، پاداش‌دهی به استیک‌کردن، و سرعت‌بخشیدن به تراکنش‌های بیت‌کوین، تجربیات یکپارچه و پیشرفته‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. کیف‌پول کوینکس، در راستای مأموریت کوینکس برای تسهیل معاملات رمزارزها، دروازه ساده‌ای برای ورود بیش از 5 میلیون شرکت‌کننده جهانی در اکوسیستم کوینکس به دنیای امور مالی غیرمتمرکز و اپلیکیشن‌های وب3 است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها