|

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان

شرکت های دانش بنیان براساس تفاهم نامه‌ای هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند.

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش شبکه شرق، تفاهم‌نامه تخصیص هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک پارسیان به شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال و اجرای برنامه رشد تولید دانش‌بنیان، میان صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک پارسیان امضا شد.

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای اجرای برنامه رشد تولید شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف تحقق شعار «مهارم تورم، رشد تولید» سال جاری، تفاهم‌نامه مشترکی را با بانک پارسیان امضا کرد که براساس آن هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان تخصیص داده می‌شود.

مراسم امضای این تفاهم‌نامه امروز (دوشنبه ۲ مردادماه ۱۴۰۲) با حضور محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

براساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی، طبق این تفاهم‌نامه طرفین توافق کردند صندوق نوآوری و شکوفایی نسبت به شناسایی و ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی اقدام کرده و آنها را برای دریافت تسهیلات به بانک پارسیان معرفی ‌کند.

همچنین سقف تسهیلات ۵۰ میلیارد تومان و دوره بازپرداخت حداکثر ۲۴ ماه شامل ۴ ماه تنفس است و تضمین تسهیلات با ضمانت‌نامه صندوق نوآوری و شکوفایی خواهد بود.

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها