|

راهکاری به‌صرفه برای خرید لوازم جانبی موبایل

وبسایت «ازکی‌وام» بستری است که پس از ثبت‌نام در آن می‌توان با بارگذاری اطلاعات خواسته شده از آن اعتبار دریافت کرد. آن‌گاه برحسب اعتبار دریافتی از فروشگاه‌های عمده طرف قرارداد با ازکی وام برای خرید موبایل قسطی و همچنین خرید لوازم خانگی ان به‌صورت قسطی اقدام کرد

راهکاری به‌صرفه برای خرید لوازم جانبی موبایل

احتمالاً تصور این که یک گوشی هوشمند را بدون قاب یا صفحه محافظ در دست بگیریم، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. اما تصور این که یک گوشی اصلاً شارژر نداشته باشد، غیرممکن است. اما برخی از لوازم هستند که بود یا نبودشان همراه گوشی چندان ضروری نیست، از جمله آن‌ها می‌توان به مونوپاد اشاره کرد. بهرحال شناخت لوازم جانبی اصلی و فرعی گوشی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. گاهی قیمت لوازم جانبی گوشی‌ها بالا است، به همین خاطر در ادامه ضمن تعریف لوازم جانبی و بررسی انواع آن، به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید برای خرید اقساطی لوازم جانبی موبایل و تبلت اقدام کنید. اگر خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت به دغدغه شما تبدیل شده، حتماً با ما همراه شوید.

 

منظور از لوازم جانبی موبایل چیست؟

منظور از «لوازم جانبی موبایل» لوازمی است که در کنار استفاده از گوشی به آن‌ها نیز نیاز داریم. برای مثال، اکثر افراد در زمان خرید گوشی، صفحه محافظ و گارد گوشی را نیز خریداری می‌کنند. در این مورد، گوشی جنس اصلی بوده و صفحه محافظ و گارد نیز لوازم جانبی آن خواهند بود. لوازم جانبی‌ها خود دارای انواع و طرح‌های مختلفی هستند. به همین خاطر می‌توان گفت که لوازم جانبی، بازار متفاوت و مجزایی از خود گوشی‌ها دارد. به طوری‌که برخی از فروشگاه‌ها فقط لوازم جانبی گوشی می‌فروشند. بیشتر فروشگاه‌های گوشی فروشی نیز قسمت لوازم جانبی را در کنار فروش گوشی‌ها دارند. در ادامه به معرفی لوازم جانبی اصلی و ضروری گوشی خواهیم پرداخت.

لوازم جانبی اصلی موبایل کدامند؟

لوازم اصلی موبایل می‌تواند طیف وسیعی از لوازم مختلف را در بر بگیرد. اما در بین تمام مواردی که جزو لوازم جانبی گوشی یا موبایل محسوب می‌شوند، چند مورد از آن‌ها بسیار ضروری هستند. این در حالی است که برخی دیگر از آن‌ها ضرورت ندارند و صرفاً برای راحتی بیشتر خریداری می‌شوند. اما در اینجا به بررسی لوازم جانبی اصلی موبایل می‌پردازیم که به این ترتیب هستند:

  • محافظ صفحه

محافظ صفحه یا گلس محافظ صفحه نمایش گوشی به یک صفحه محافظ شفاف گفته می‌شود که روی صفحه اصلی گوشی قرار می‌گیرد. اگر این محافظ وجود نداشته باشد، صفحه لمسی اصلی گوشی در معرض آسیب قرار خواهد داشت. حتی کار کردن با آن نیز می‌تواند در درازمدت به سنسورهای لمسی گوشی آسیب بزند. اما وقتی از صفحه محافظ یا گلس استفاده می‌شود، حتی در صورتی که گوشی از دست شما بیفتد، امکان آسیب دیدن صفحه گوشی به حداقل می‌رسد.

  • قاب گوشی

قاب گوشی که به‌عنوان «کاور» یا «گارد» نیز شناخته می‌شود را می‌توان لباس گوشی در نظر گرفت. درواقع کاور گوشی به اندازه‌ای که لباس پوشیدن برای انسان ضروری است، برای گوشی‌ها نیز ضرورت دارد. اگر گوشی قاب نداشته باشد، باز هم در معرض آسیب قرار دارد و ممکن است با کوچک‌ترین آسیب بشکند. اما وجود گارد ضمن اینکه می‌تواند به گوشی جذابیت ببخشد، از آن محافظت خواهد کرد. گلس فقط محافظ صفحه است اما گارد محافظ کل گوشی است.

  • شارژر

شارژ نیز یکی دیگر از لوازم جانبی اصلی گوشی‌ها است که همراه برخی از گوشی‌ها نیست و باید جداگانه خریداری شود. شارژر شامل آدابتور و کابل شارژر است که وقتی باتری گوشی تمام شد، می‌توان با اتصال گوش به برق به‌وسیله شارژر، آن را دوباره شارژ کرد. البته نوع بی‌سیم شارژر نیز وجود دارد و فرد برحسب نیاز خود می‌تواند شارژر مناسب گوشی خود را خریداری نماید.

  • هندزفری

هندزفری یا حتی هدفون‌ها نیز جزو لوازم جانبی اصلی گوشی‌ها هستند. البته مبحث فقط گوش دادن موسیقی با هندزفری نیست؛ بلکه در صحبت با تلفن در مکان‌های شلوغ، گوش دادن به فایل‌های آموزشی، فیلم دیدن با گوشی و بسیاری از موقعیت‌های دیگر به هندزفری یا هدفون‌ نیاز خواهیم داشت.

  • پاوربانک

پاوربانک به وسیله‌ای اشاره دارد که در صورت دسترسی نداشتن به پریز برق، می‌توان از آن برای شارژ کردن گوشی‌ها استفاده کرد. شاید برای افرادی که همیشه به پریز برق دسترسی دارند، پاروبانک چندان وسیله جانبی ضروری نباشد، اما برای افرادی که روزانه به‌صورت تمام وقت از گوشی خود استفاده می‌کنند و امکان تمام شدن شارژ گوشی آن‌ها در طول روز بسیار زیاد است، پاوربانک‌ها می‌توانند وسیله ضروری برای آن‌ها باشند.

موارد گفته شده جزو لوازم جانب ضروری گوشی‌ها هستند. در بیشتر موارد لوازم جانبی موبایل و تبلت با هم یکی هستند. بنابراین از بیشتر این لوازم می‌توان برای تبلت‌ها هم استفاده کرد. برای مثال، از شارژر گوشی می‌توان برای شارژ تبلت هم استفاده کرد یا هندزفری را به هم به گوشی و هم به تبلت متصل کرد.

images_1673178267.png

خرید اقساطی، راهکاری به‌صرفه برای خرید لوازم جانبی موبایل

هریک از لوازم جانبی موبایل و تبلت دارای قیمت‌های متفاوتی در بازار هستند و برخی از مدل‌های هریک از آن‌ها ممکن است قیمت بالایی داشته باشد. در برخی مواقع نیز خرید همگی لوازم جانبی ضروری گوشی ممکن است هزینه نسبتاً بالایی را طلب کند. به همین خاطر می‌توان برای مدیریت هزینه‌های خرید گوشی، در کنار خرید موبایل قسطی به خرید اقساطی لوازم جانبی موبایل و تبلت نیز فکر کرد. البته این راهکار توسط وبسایت «ازکی وام» عملی شده است و افراد می‌توانند با استفاده از اعتبار ازکی‌وام به خرید موبایل قسطی و خرید اقساطی لوازم جانبی آن بپردازند. این گزینه می‌تواند برای بیشتر افراد گزینه ایده‌آلی برای خرید لوازم دیجیتال و لوازم جانبی آن باشد. چراکه با خرید قسطی می‌توان سریع‌تر به لوازم موردنظر خود دسترسی داشت و هزینه آن را در بازه‌های طولانی‌مدت پرداخت کرد.

خرید اقساطی لوازم جانبی موبایل و تبلت از طریق «ازکی‌وام»

وبسایت «ازکی‌وام» بستری است که پس از ثبت‌نام در آن می‌توان با بارگذاری اطلاعات خواسته شده از آن اعتبار دریافت کرد. آن‌گاه برحسب اعتبار دریافتی از فروشگاه‌های عمده طرف قرارداد با ازکی وام برای خرید موبایل قسطی و همچنین خرید لوازم خانگی ان به‌صورت قسطی اقدام کرد. این خرید می‌تواندتا سقف 70 میلیون تومان باشد. البته برای خرید موبایل قسطی در ازکی‌وام یا خرید لوازم جانبی قسطی از طریق ازکی‌وام به معرفی ضامن نیاز نخواهید داشت و تنها با ارائه چک صیادی می‌توانید خرید خود را تضمین کنید. همچنین خرید اقساطی از طریق ازکی‌وام فقط به خرید لوازم جانبی و خرید موبایل قسطی خلاصه نشده و طیف گسترده‌تری از لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم تخصصی و .... را نیز در بر می‌گیرد. 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها