|

اجاره استودیو برنامه سازی و تولید ویدیو با بهترین قیمت و تجهیزات کامل در دانشگاه تهران

شبکه اینترنتی دانشگاه تهران استودیو مجهز خود با بروزترین تجهیزات دنیا را در اختیار جامعه علمی-فرهنگی، پژوهشی و عموم قرار می دهد.

اجاره استودیو برنامه سازی و تولید ویدیو با بهترین قیمت و تجهیزات کامل در دانشگاه تهران

تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران استودیو مجهز خود با بروزترین تجهیزات دنیا را در اختیار جامعه علمی، فرهنگی و عموم قرار می دهد. استودیو اختصاصی شبکه اینترنتی دانشگاه تهران واقع در مرکز پایتخت، قلب دانشگاه تهران، خیابان 16 آذر از معتبرترین استودیوهای برنامه‌سازی بخش دانشگاهی محسوب می‌شود که فضای استودیو کروماکی، وایت روم، بلک باکس و دیگر تجهیزات پیشرفته برنامه سازی ضبط شده و زنده را در اختیار همکاران و عموم جامعه قرار می‌دهد. تاکنون بیش از 50 هزار دقیقه برنامه گفتگو محور و مناظره محور در این استودیو تولید شده است و تمامی امکانات آن متناسب با استودیوهای مجهز داخل کشور و خارج از کشور بواسطه سالها تجربه کار رسانه‌ای تیم مدیریت و تیم فنی شبکه دانشگاه تهران بروز شده است.

 

امکانات استودیو دانشگاه تهران

از تجهیزات حرفه ای استودیو دانشگاه تهران می توان به نورپردازی با سیستم نور LED با کنترل بی سیم و تصویربرداری با فرمت HD/108050i توسط سه دوربین مرکزی و سوییچ تصویر 16 خط با فرمت 4K اشاره کرد. سیستم توزیع سیگنال صدا، مانیتورینگ اتاق کنترل و مانیتورینگ استودیو نیز از ویژگی های استودیو مرکزی دانشگاه تهران است. یکی از امکانات مهم و خاص استودیو قابلیت کروماکی است؛ به این معنا که تصویربرداری با پرده سبز اتفاق می افتد و رنگ سبز پس زمینه سوژه حذف و تصاویر واقعی یا ساختگی بجای آن جایگزین می شوند. در کروماکی می توانید برش و جایگزین تصویر و درج لوگو را به راحتی انجام دهید. استودیو کروماکی فضایی حرفه ای و مدرن را برای فیلمسازی با دیواره های سبز کروماکی در اختیار فیلمسازان و تولید کنندگان محتوا قرار می دهد که می خواهند از تکنیک کروماکی در جلوه های ویژه استفاده کنند.

نمایشگر LED P2.5 با ابعاد پنل 486*256 می تواند تصاویر ثابت و متحرک گرافیکی برنامه شما را به واضح و با کیفیت ترین شکل ممکن در تصاویر فیلمبرداری نشان دهد. میکسر صدای 16 خط و میکروفون های بی سیم HF تا بالای 5 مهمان نیز از مشخصات صدابرداری این استودیو می باشد. ضبط و پخش صدا و تصویر به صورت SSD و تالی (فاینال) شدن دوربین در سوییچ به شما در کارگردانی لحظه‌ای و آماده شدن سریع تر برنامه کمک می کند. قابلیت ارسال سیگنال توسط بستر فیبر نوری به نودال مرکزی صداوسیما جهت پخش زنده نیز امکانی است که در بین استودیوهای شهری کم نظیر است. افکت های تصویری متفاوت و اسکوپ 3 تصویر همزمان، امکان ارسال صدا و تصویر به صورت زنده در بستر اینترنت Streamer & Incoder و مانیتورینگ یکپارچه مالتی ویور با قابلیت نمایش لول صدا و تالی منابع از دیگر ویژگی‌های استودیو مرکزی دانشگاه تهران است.

در استودیو شبکه مرکزی دانشگاه تهران میز استودیو گرد برای برگزاری میز گرد و مناظره‌های با تعداد مهمان بالا و همچنین میز مستطیلی برای برنامه های گفتگو محور و مناظره‌های با تعداد مهمان کم وجود دارد و 6 مهمان می توانند همزمان توسط دوربین‌ها و سیستم صدابرداری پوشش داده شوند. استفاده از خدمات پارکینگ نیز برای مهمانان امکان پذیر است و تردد مهمان با آسانسور انجام می پذیرد تا مهمانان فرهیخته برنامه شما کمترین اذیت را در هنگام ورود و خروج به استودیو داشته باشند. دسترسی آسان به مترو، بی آر تی و وسایل حمل و نقل عمومی و خصوصی به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر نیز امکان دیگری است که مهمانان و عوامل براحتی بتوانند به محل استودیو تردد کنند. استودیو شبکه دانشگاه تهران در محل ساختمان مرکزی دانشگاه تهران در میدان انقلاب، خیابان 16 آذر می باشد.

امکان قرار دادن کارهای گرافیکی بر روی ویدیو وال و تغییر آنها هنگام پرزنت مهمان نیز در استودیو دانشگاه تهران امکان پذیر است. چیدن دکورهای متنوع متناسب با حال و هوای ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی نیز در استودیو امکان پذیر است و نمونه‌های مشابه را می توانید در تولیدات شبکه اینترنتی دانشگاه تهران ببینید. دیوارهای استودیو به طور کامل آکوستیک شده اند تا کیفیت صدای مهمان در بالاترین سطح و برای ضبط صدا و برگزار کردن برنامه های صوتی و رادیویی نیز مناسب باشد.

استودیو دانشگاه تهران مجهز به UPS است؛ UPS، دستگاه ذخیره برق اضطراری خودکار می باشد تا در هنگام قطع برق، از برق ذخیره شده در دستگاه یو پی اس، تامین و تولید برق نماید. نحوه عملکرد دستگاه بگونه ایی است که به محض قطع برق از طریق باتری‌ و به طور خودکار برق باطری تبدیل به برق با ولتاژ 220 ولت و قابل استفاده برای تمام وسایل برقی می شود. در این صورت به هیچ عنوان نگران نوسانات و قطعی برق هنگام ضبط برنامه نباشید و مطابق با برنامه ریزی خود اقدام به تولید نمایید.

استودیو دانشگاه تهران دارای لوازم و آکسسوار مناسب فیلمبرداری و تصویربرداری انواع پروژه‌های آموزشی و برنامه سازی می‌باشد. متقاضیان می توانند فضای استودیو را به صورت ساعتی یا روزانه رزرو کنند و هرگونه برنامه تصویری خود را در این فضای آکوستیک به صورت لایو یا ضبط شده تولید کنند.

2

همکاری با شبکه دانشگاه تهران

شبکه اینترنتی دانشگاه تهران با کادر مجرب دانشگاهی و حرفه‌ای در زمینه مسائل فنی استودیو، فیلمبرداری، صدابرداری، کارگردانی، سوئیچ تصاویر، طراحی گرافیکی، تهیه گزارش‌های ویدیویی، تهیه تیزر، تدوین، انتشار وایرال و تمامی مسائل مربوط به تولید و انتشار تولیدات رسانه‌ای آماده همکاری با متقاضیان جهت تولید برنامه‌های اشتراکی و انحصاری در زمینه مسائل روز جامعه و همچنین تولید برنامه‌های اختصاصی ارگان‌ها، مراکز دولتی، خبرگزاری‌ها و تمام مراکزی که به خدمات استودیویی نیاز دارند می باشد. ضمنا از تمامی دانش آموختگان، دانشجویان، اعضای هیئت علمی و دیگر کارکنان دانشگاه تهران که در زمینه همایش، رویداد، کنفرانس، رساله و دیگر موارد فعال هستند می توانند جهت ضبط برنامه و همچنین پخش زنده دانشگاه تهران با شبکه اینترنتی دانشگاه در ارتباط باشند. جهت مشاهده نمونه برنامه تولید شده و بررسی عملی تجهیزات به وبسایت شبکه اینترنتی دانشگاه تهران به آدرس TV.UT.AC.IR مراجعه و جهت تمایل به بازدید حضوری و رزرو فضای استودیو به صفحه تماس با ما وبسایت مراجعه نمایید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها